کد خبر : 2008175 | 21 اسفند 1402 ساعت 11:36 | 21.8K بازدید | 54 دیدگاه

شکست اینترمیامی: مسی فقط تماشا کرد (عکس)

لیونل مسی، ستاره آرژانتینی اینترمیامی، شب گذشته از روی سکوها شاهد باخت تیمش بود.

شکست اینترمیامی: مسی فقط تماشا کرد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، اینترمیامی بامداد دوشنبه در چارچوب رقابت‌های لیگ فوتبال آمریکا روبروی مونترئال به میدان رفت و با نتیجه 2-3 برابر این تیم شکست خورد. 

لوئیس سوارز هم در ترکیب اصلی تیمش حضور نداشت و در دقیقه 77 به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شد اما نتوانست به فرار اینترمیامی از شکست کمک کند اما جوردی آلبا در دقیقه 80 گل دوم این تیم را روی پاس گل سرخیو بوسکتس وارد دروازه حریف کرد. 

پیش از این تاتا مارتینو، سرمربی اینترمیامی، اعلام کرده بود که مسی مصدوم نیست اما احتمالا برای مدیریت دقایق حضورش در میدان و جلوگیری از خستگی بیشتر از حد این بازیکن در این دیدار حضور نخواهد داشت و همین اتفاق هم رخ داد. 

2000255

این ستاره آرژانتینی شب گذشته از روی سکوها شاهد شکست تیمش بود اما بسیاری از رسانه‌ها معتقد هستند که مسئله فقط خستگی او نبود و احتمالا این بازیکن از مصدومیتی جزئی رنج می‌برد و به همین دلیل نتوانسته است در این دیدار حضور داشته باشد. 

اینترمیامی در طول شش روز آینده باید دو بازی دیگر انجام دهد و به نظر می‌رسد که مارتینو هیچ ریسکی روی مسی نکرده تا بتواند از حضور او در ترکیب تیمش در این دو بازی استفاده کند.

دیدگاه‌ها