کد خبر : 2008205 | 21 اسفند 1402 ساعت 12:59 | 39.6K بازدید | 29 دیدگاه

اسپانیا محو درخشش رئال: اینجا هالیوود است!

درخشش بازیکنان رئال مادرید در بازی برابر سلتاویگو تحسین بسیاری را برای آنها به همراه داشته است.

اسپانیا محو درخشش رئال: اینجا هالیوود است!

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و هشتم لالیگا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو میزبان سلتاویگو بود و موفق شد با چهار گل برابر این تیم به پیروزی برسد. 

این بازی در غیاب جود بلینگام برگزار شد که به دلیل دریافت کارت قرمز در دیدار برابر والنسیا اجازه همراهی این تیم را نداشت و عدم حضور او در زمین با توجه به نقش مهمی که این فصل در رئال ایفا کرده، باعث نگرانی بعضی از هواداران شده بود. 

اما کارلو آنچلوتی با تغییراتی که در ترکیب تیمش داد توانست به خوبی جای خالی این ستاره انگلیسی را پر کند و بازیکنان رئال عملکرد بسیار خوبی را در این دیدار به نمایش گذاشتند و توانستند با یک پیروزی پر گل و مقتدرانه فاصله‌شان را با سایر حریفان در صدر جدول حفظ کنند. 

روزنامه مارکا تیتر اولش را به همین بازی اختصاص داد و با اشاره به نمایش درخشان و فوق‌العاده رئال در این دیدار نوشت: «این هالیوود است» تا به درخشش بازیکنان این تیم اشاره کرده باشد. 

2000300

روزنامه آ.اس هم به اولین گلی که آردا گولر پس از ورود به زمین به عنوان بازیکن تعویضی در دقیقه 89 توانست به ثمر برساند اشاره کرد و نوشت: «گولر، مهمانی را به اوج رساند».

2000301

دیدگاه‌ها