کد خبر : 2008241 | 21 اسفند 1402 ساعت 15:39 | 21.4K بازدید | 11 دیدگاه

چهارمین تساوی مدافع عنوان قهرمانی رقم خورد؛

دو امتیاز ارزشمند، هدیه سپاهان به انزلیچی‌ها

با توقف خاتون برابر سپاهان، رقابت‌های لیگ برتر زنان به اوج حساسیت خود رسیده است.

دو امتیاز ارزشمند، هدیه سپاهان به انزلیچی‌ها

به گزارش ''ورزش سه''، درحالی که همه جامعه فوتبال زنان منتظر حساس‌ترین مسابقه لیگ پانزدهم زنان در هفته آتی بودند، نتایج رقابت‌های امروز باعث حساسیت بیش از پیش مسابقات هفته بعد شد. با توجه به تساوی خاتون و پیروزی ملوان در مسابقات امروز خود در هفته چهاردهم لیگ برتر زنان، حالا این دو تیم در جدول رده بندی هم‌امتیاز شدند و تقابل این دو تیم در هفته پانزدهم، مهم‌ترین و حساس‌ترین مسابقه این فصل رقابت‌ها خواهد بود.

خاتون بم، تنها تیم بدون شکست لیگ پانزدهم زنان درحالی امروز به مصاف سپاهان رفت که شاگردان نیلوفر اردلان در تیم سپاهان پیش از این هم نشان داده بودند که در مقابل تیم‌های مدعی، بسیار تیزهوش و مقتدر عمل می‌کنند.

خاتون در دقیقه ۲ این مسابقه موفق شد توسط مونا حمودی دروازه سپاهان را در خانه خودش باز کند و درست ۹۰ دقیقه از این گل محافظت کرد اما در دقیقه ۹۲، میترا نظری موفق شد دروازه خاتون را باز کند و این تیم را متحمل چهارمین تساوی این فصلش کند.

در دیگر مسابقه مهم این هفته از رقابت‌ها، دیگر تیم مدعی یعنی ملوان با نتیجه ۶ بر ۲ از سد نماینده البرز گذشت و با توجه به تساوی خاتون، حالا هر دو تیم خاتون و ملوان ۳۷ امتیازی شدند و به ترتیب در جایگاه اول و دوم جدول رده‌بندی قرار گرفتند.

دیدگاه‌ها