کد خبر : 2008265 | 21 اسفند 1402 ساعت 18:24 | 63.5K بازدید | 23 دیدگاه

رسوایی صغر سن: 62 بازیکن محروم شدند!

فدراسیون فوتبال کامرون 62 بازیکن را به دلیل پنهان کردن سن واقعی خود محروم کرد.

رسوایی صغر سن: 62 بازیکن محروم شدند!

به گزارش "ورزش سه"، درحالی‌که فوتبال روز دنیا به سراغ استفاده از فناوری‌های جدید رفته و کم‌کم اخباری از بهره‌گیری هوش‌ مصنوعی به گوش می‌رسد، هنوز اتفاقات تکراری در کشورهای مختلف به چشم می‌خورد.

پنهان کردن سن واقعی یکی از ترفندهای غیرقانونی قدیمی بین برخی از فوتبالیست‌ها بوده که در جدیدترین اتفاق موجب محرومیت 62 بازیکن شده است!

فدراسیون فوتبال کامرون 62 بازیکن را به دلیل صغر سن محروم کرده است. این محرومیت همچنین شامل جوان‌ترین بازیکن تیمشان در جام ملت‌های آفریقا اخیر هم می‌شود.

2000410

اسامی بازیکنان حاضر در این لیست اخیرا توسط فِیس‌فوت منتشر شد و شامل ویلفرید ناتان دوآلا 17 ساله بود که در تیم ریگوبرت سانگ برای مسابقات به میزبانی ساحل عاج حضور داشت.

به گزارش فِیس‌‌فوت، کاپیتان ویکتوریا یونایتد در مورد سن خود دروغ گفته و به همین دلیل این بازیکن از حضور در بازی‌های پلی‌آف لیگ الیت محروم شده است. سن واقعی دوآلا فاش نشده اما او به 61 بازیکن دیگر ملحق شده که آن‌ها نیز به دلیل صغر سن، محروم شده‌اند.

2000411

سانگ به دلیل بازی کردن دوآلا در لیگ داخلی مورد تحسین قرار گرفت و یکی از پدیده‌های ترکیب تیمش برای مسابقات جام ملت‌ها بود. با این حال، این هافبک به فینال نرسید چون کامرون در مرحله یک هشتم نهایی توسط نیجریه حذف شد.

دیدگاه‌ها