کد خبر : 2008282 | 21 اسفند 1402 ساعت 20:40 | 42.7K بازدید | 62 دیدگاه

کایل واکر:

درست بود، داور نباید برای لیورپول پنالتی می‌گرفت

کایل واکر، کاپیتان منچسترسیتی، معتقد است که تصمیم داور در صحنه برخورد جرمی دوکو و الکسیس مک آلیستر درست بود.

درست بود، داور نباید برای لیورپول پنالتی می‌گرفت

به گزارش "ورزش سه"، کایل واکر مدعی است که مایکل الیور در صحنه برخورد جرمی دوکو با الکسیس مک آلیستر به درستی تصمیم گرفت.

بازی بین تیم‌های لیورپول و منچسترسیتی شب گذشته با تساوی 1-1 به پایان رسید و صحنه برخورد دوکو با مک آلیستر در محوطه جریمه سیتی از سوی داور پنالتی اعلام نشد که صحبت‌های زیادی درباره آن شکل گرفت.

کایل واکر در مورد تساوی شب گذشته مقابل لیورپول گفت: "با گلی که حریف زد، کمی ناراحت‌کننده است. اما برای تماشای لیگ برتر انگلیس، یک بازی که بیش از 100 دقیقه طول کشید، فوق العاده بود. شما می توانید آن را یک تبلیغ عالی بنامید، دو تیم بزرگ که پا به پای یکدیگر پیش می‌روند."

شانس شکست لیورپول‌؟

فکر می‌کنم ما می‌توانستیم ادامه دهیم و در لحظات پایانی برنده شویم، جایی که جرمی دوکو به تیر دروازه ضربه زد و فیل فودن با دروازه‌بان حریف تک به تک شد، اما همچنین حریف هم در نیمه دوم موقعیت‌های خوبی داشت.

2000429

صحنه مشکوک جرمی دوکو و الکسیس مک آلیستر؟

نظرم این است که داور و VAR تصمیم درستی گرفتند. احساس می‌کنم مایکل الیور به عنوان داور واقعاً خیلی خوب عمل کرد.

جو آنفیلد؟

احساس می‌کنم وقتی آنفیلد و حمایت طرفداران پشت سرشان بود، داور می‌توانست خوب عمل نکند، اما این تجربه و شخصیت او را نشان می‌دهد. به همین دلیل است که او به عنوان یکی از بهترین داوران این کشور و جهان شناخته می‌شود.

کورس قهرمانی لیگ برتر انگلیس؟

هیچکس برتری ندارد. ما مانند بقیه تیم‌ها، بازی‌های سختی داریم. در رختکن قبل از این بازی گفتم که نتیجه این بازی، سرنوشت ما در این فصل را مشخص نخواهد کرد، این فقط گام بزرگی در مسیر درست خواهد بود. بازی‌های زیادی مانده، 10 بازی مهم داریم و امیدواریم که برای منچسترسیتی ما چهارمین قهرمانی متوالی را کسب کنیم که هیچکس هرگز آن را انجام نداده است. در میان همه این‌ها، ما جام حذفی، لیگ قهرمانان اروپا، مصدومیت و شکست‌ها را داریم. باید هر بازی را به طوری خاص مدیریت کنیم.

دیدگاه‌ها