کد خبر : 2008304 | 21 اسفند 1402 ساعت 23:12 | 52.2K بازدید | 20 دیدگاه

قدردانی ستاره ناراضی رئال از آنچلوتی (عکس)

آردا گولر، مهاجم جوان رئال مادرید، پس از بازی مقابل سلتاویگو از اعتماد کارلو آنچلوتی تشکر کرد.

قدردانی ستاره ناراضی رئال از آنچلوتی (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، کارلو آنچلوتی به آردا گولر قول بازی‌های بیشتر در ترکیب را داده و این بازیکن که در این فصل بدشانس بوده، از حمایت هم‌تیمی‌هایش برخوردار است.

شب گذشته برای آردا گولر یک شب خاطره انگیز بود چون او اولین گل تاریخ خود را برای رئال مادرید در پیروزی 4-0 مقابل سلتاویگو به ثمر رساند.

2000475

این بازیکن 19 ساله که در این فصل اغلب مصدوم بوده، وقتی بازی 3-0 به سود رئال مادرید بود وارد ترکیب شد و توانست آخرین گل تیمش را به ثمر برساند.

کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید پس از پیروزی 4-0 مقابل سلتاویگو، بار دیگر تاکید کرد که به گولر اعتماد کامل دارد و این بازیکن در این باشگاه آینده خواهد داشت. مربی ایتالیایی تا جایی پیش رفت که تایید کرد که قرار است دقایق بیشتری به این بازیکن در ترکیب بازی بدهد.

این بازیکن، علی‌رغم نارضایتی‌ای که رسانه‌های ترکیه‌ای از آن خبر می‌دادند، به نظر می‌رسد که پس از بازی از سرمربی رئال قدردانی کرده است. گفته می‌شد که او به دلیل اینکه پس از پشت سر گذاشتن مصدومیت، نیمکت نشین است و فرصت بازی پیدا نمی‌کند، از تصمیم آنچلوتی ناراضی است.

2000474

رسانه اسپانیایی دازن تصاویری از گولر و آنچلوتی پس از بازی منتشر کرده که نشان می‌دهد این بازیکن به زبان اسپانیایی به مربی‌اش گفت: "ممنونم." به این ترتیب به نظر می‌رسد که او مشکلی با سرمربی ایتالیایی ندارد و از کار با او ناراحت نیست.

دیدگاه‌ها