کد خبر : 2008305 | 21 اسفند 1402 ساعت 23:18 | 53.5K بازدید | 63 دیدگاه

رونالدو نازاریو:

رئال با جود، امباپه و هالند دیوانه‌کننده می‌شود

رونالدو نازاریو، اسطوره رئال مادرید، علاقه خود به حضور همزمان ارلینگ هالند، کیلیان امباپه و جود بلینگام در رئال مادرید را ابراز کرده است.

رئال با جود، امباپه و هالند دیوانه‌کننده می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، این بازیکن در رئال بهترین روزهای دوران حرفه‌ای خود را سپری می‌کند و خیلی زود به بازیکن محبوب هواداران تبدیل شده که حتی توجه اسطوره‌های این باشگاه را به خود جلب کرده است.

پس از تعریف زین الدین زیدان از بلینگام، رونالدو نازاریو از این بازیکن تمجید کرده و ابراز امیدواری کرده که رئال به غیر از این ستاره انگلیسی، دو فوق ستاره جوان یعنی ارلینگ هالند و کیلیان امباپه را جذب کند.

رونالدو درمورد احتمال انتقال هالند به رئال به دیلی میل گفت: "سیاست رئال مادرید داشتن بهترین بازیکنان جهان است. هالند یکی از بهترین بازیکنان جهان است. همه دوست دارند هالند را داشته باشند. او در باشگاهی باورنکردنی حضور دارد. سیتی کار شگفت انگیزی انجام می‌دهد، فکر می‌کنم او در حال حاضر در آنجا بسیار خوشحال است اما در نهایت خواهیم دید چه می‌شود. امیدوارم بتوانیم همه آن بازیکنان (کیلیان امباپه، جود بلینگام و هالند) را با هم در یک باشگاه ببینیم. اگر همه آن‌ها در رئال مادرید باشند، من را به یاد کهکشانی‌ها می‌اندازند.

2000477

حضور همزمان بلینگام، هالند و امباپه در رئال مادرید؟

اگر این اتفاق بیفتد، واقعا دیوانه کننده خواهد بود. تماشای بازی رئال مادرید با این بازیکنان در کنار هم جذاب است. رئال آن زمان تیمی باورنکردنی خواهد بود که به دستاوردهای قابل توجهی دست خواهد یافت. فکر می‌کنم مدیریت این بازیکنان در کنار هم برای کارلو آنچلوتی چالش بزرگی خواهد بود. اما کنار هم قرار دادن بازیکنان خوب آسان‌تر از کنار هم قرار دادن بازیکنان بد است. برای مربی مشکل چندانی نخواهد بود.

پیش‌بینی آینده انگلیس در یورو 2024؟

باید بگویم، انگلیس در 5 سال گذشته واقعاً خوب بازی کرده است. آن‌ها در جام جهانی قطر کمی بدشانس بودند. فکر می‌کنم تیم انگلیس شانس بسیار خوبی در یورو دارد.

دیدگاه‌ها