کد خبر : 2008319 | 22 اسفند 1402 ساعت 05:20 | 30.4K بازدید | 5 دیدگاه

لی‌کانگ دوباره در جمع بازیکنان کره

کره‌ای‌ها دوباره عصبانی‌اند: سه بطری آب دعوت شدند!

طرفداران تیم ملی فوتبال کره جنوبی از دعوت لی کانگ این، یونگ وو یونگ و سئول یانگ وو به اردوی ماه مارس انتقاد شدیدی نشان دادند.

کره‌ای‌ها دوباره عصبانی‌اند: سه بطری آب دعوت شدند!

به گزارش "ورزش سه"، لی کانگ این (پاری سن ژرمن)، یونگ وو یونگ (اشتوتگارت) و سئول یانگ وو (اولسان اچ‌دی) که به خاطر بازی با "بطری آب" در جام ملت‌های آسیا مورد انتقاد قرار گرفتند، دوباره به اردوی تیم ملی دعوت شده‌اند اما هواداران همچنان از این تصمیم ناراحت هستند.

هوانگ سون هونگ، سرمربی موقت، فهرست نهایی 23 بازیکن تیم ملی کره جنوبی را اعلام کرده است. تیم ملی کره جنوبی در ماه مارس در مقدماتی جام جهانی 2026 طی دو بازی رفت و برگشت به مصاف تایلند خواهد رفت.

لی کانگ این که قبلا محبوب‌ترین بازیکن تیم ملی بوده، در این لیست قرار گرفت. او پس از اینکه مشخص شد ماه گذشته با سون هیونگ مین درگیری فیزیکی داشته، مورد انتقاد قرار گرفت. در این درگیری، انگشت سون هیونگ مین دچار شکستگی شد‌.

2000515

هوانگ سون هونگ، سرمربی موقت کره جنوبی، درباره دعوت از این بازیکن گفت: "من با افکار عمومی منفی همدردی می‌کنم اما تصمیم با مربی است. مشکلات همیشه در تیم وجود داشته و دارد. او به این فکر می‌کند که قوی‌تر شود و برگردد. بهترین راه برای حل آنچه در زمین بازی اتفاق افتاد، از درون تیم است. آیا این فقط برای دو بازیکن مشکل وجود دارد؟ اینطور فکر نمی‌کنم. فکر می‌کنم این مشکل برای همه اعضای تیم، مربیان و کادرفنی است. انتظار دارم بازیکنان هم مثل من احساس کنند. تمام تلاشم را می‌کنم تا تیم آماده شود."

2000516

برخلاف نظر این مربی که تصمیم گرفته این بازیکن دوباره در لیست حضور داشته باشد، انتقاد هواداران همچنان پابرجاست. در پست توییتری که لیست تیم ملی فوتبال کره جنوبی منتشر شد، همچنان واکنش‌هایی مبنی بر ابراز تردید در مورد انتخاب لی کانگ این و دو بازیکن دیگر وجود داشت.

به ویژه از سوی هواداران نام سئول یانگ وو و جونگ وو یونگ که در آستانه بازی نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا مقابل اردن با بطری بازی می‌کردند، همچنان ذکر می‌شد. در آن زمان، این سه بازیکن قبل از نیمه نهایی زمان خود را صرف پرتاب بطری‌های آب کردند.  اتفاقاً این اتفاق پس از مصدومیت سون هیونگ مین از ناحیه انگشت رخ داد، بنابراین خشم طرفداران بیشتر شد.

برخی از طرفداران به انتخاب به اصطلاح "سه بطری آب" واکنش منفی نشان دادند. آن‌ها زیر پستی که فدراسیون فوتبال کره جنوبی منتشر کرد نظراتی مانند "لی کانگ این نباید مجازات شود؟" منتشر کردند. "آیا آن‌ها نباید بازیکنی را انتخاب کنند که جنجال به پا نکند؟" و "آیا سه بطری آب دوباره انتخاب شده‌اند؟ واقعا شگفت انگیز است."

دیدگاه‌ها