کد خبر : 2008366 | 22 اسفند 1402 ساعت 10:38 | 14.9K بازدید | 2 دیدگاه

پلی‌آف لیگ برتر؛

غیرقابل پیش‌بینی‌ترین نبرد حذفی والیبال‌ ایران

تیم‌های نزدیک دور مقدماتی جدالی جذاب خواهند داشت.

غیرقابل پیش‌بینی‌ترین نبرد حذفی والیبال‌ ایران

به گزارش "ورزش سه"، در دومین بازی از  روز اول مرحله پلی‌آف لیگ برتر والیبال ایران، تیم گیتی پسند اصفهان که فصل مقدماتی را در رتبه چهارم به پایان رساند باید در برابر پیکان تهران رتبه پنجمی مصاف بدهد. هر دو تیم چهل و هشت امتیاز کسب کردند و تنها گیتی پسند اصفهان به دلیل معدل ستی برتر در رتبه چهارم قرار گرفت.

این بازی با توجه به شرایط دو تیم در دور مقدماتی قطعا جذاب و نزدیک خواهند بود و پیش بینی برنده و بازنده ممکن نیست. گیتی پسند تا کنون نتوانسته راهی نیمه نهایی شود و حالا به دنبال طلسم شکنی است، از سوی دیگر تیم پیکان تهران با بازیکنان جوان و با تجربه خود به دنبال یک نیمه نهایی دیگر در تاریخ لیگ برتر والیبال ایران است.

برنده این جدال در نیمه نهایی باید به مصاف برنده فولاد سیرجان و چادر ملو اردکان برود که در نیمه نهایی نیز کار دشواری خواهند داشت. هر شش دیدار قبلی دو تیم با پیروزی پیکان تهران به پایان رسیده است. تکته جالب اینکه گیتی پسند تا کنون نتوانسته مقابل پیکان به برتری برسد.

1998470

ترکیب احتمالی گیتی پسند اصفهان: مصطفی رییسیان، رمضان صحبتی، علی زارع، آرمین رنجبر، مرصاد آقاجانی، محمد صادقی و مهران توانا

ترکیب احتمالی پیکان تهران: علیرضا بهبودی، علیرضا عبدالحمیدی، مبین نصری، علیرضا مصلح آبادی فراهانی، علی شفیعی، سعید رنجبر و محمد رضا موذن.

نتایج اخیر دو تیم مقابل هم:
این فصل

گیتی پسند اصفهان یک پیکان تهران سه

پیکان تهران سه گیتی پسند اصفهان صفر

فصل 1401

پیکان تهران سه گیتی پسند اصفهان صفر

گیتی پسند اصفهان یک  پیکان تهران سه


فصل 1390

گیتی پسند اصفهان دو پیکان تهران سه

پیکان تهران سه گیتی پسند اصفهان یک

دیدگاه‌ها