کد خبر : 2008420 | 22 اسفند 1402 ساعت 15:00 | 27.9K بازدید | 16 دیدگاه

ادعای موندودپورتیوو

چهار پنالتی‌زن بارسلونا مشخص شدند

اگر امشب در بازی بارسا-ناپولی کار به ضیافت پنالتی‌ها کشیده شود، از حالا 4 بازیکن بارسلونا برای این ضربات مخوف مشخص هستند.

چهار پنالتی‌زن بارسلونا مشخص شدند

به گزارش "ورزش سه"، در غیاب لواندوفسکی، گوندوگان اولین نفر در لیست است که در بارسای ژاوی پنالتی می‌زند. این در مقابل مایورکا ثابت شد. او البته ضربه بدی زد و رایکویچ توپ را گرفت. قبل از آن ستاره آلمانی تنها در 3 تلاش از 17 تلاش خود برای پنالتی زدن ناموفق بود و درصد موفقیت بسیار بالایی داشت. این سه اشتباه را در منچسترسیتی مرتکب شد در حالی که تا روز جمعه 100 درصد پنالتی‌هایش در بروسیا دورتموند یا بارسا را گل کرده بود. پنالتی گوندوگان برابر لاس پالماس سه امتیاز را به بارسا داده بود.

1999447

چه کسانی پنالتی می‌زنند

اگر امشب بازی بارسا و ناپولی در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان به پنالتی کشیده شود، لواندوفسکی و گوندوگان قطعا در میان ضربه زنندگان خواند بود. ژوائو فلیکس اگر در زمین باشد، می‌تواند نفر سوم باشد. او در دوران حرفه‌ای خود فقط یک پنالتی را از دست داده (با اتلتیکو) اگرچه درست است که او در بازی‌های رسمی تعداد کمی پنالتی زده است، در مجموع 7 پنالتی. در لیگ قهرمانان او 3 از 3 با موفقیت کامل دارد. رافینیا نیز همان آمار مثبت فلیکس را دارد. 7 گل از 8 پنالتی. او در لیگ برتر هر 4 پنالتی‌اش برای لیدز را گل کرده بود. کانسلو، کنده، کریستنسن، فرمین یا لامین یامال در مسابقات رسمی هنوز پنالتی نزده‌اند.

وضعیت تراشتگن در پنالتی‌ها

تقریبا دو سال از آخرین پنالتی‌ای که تراشتگن مهار کرده، می‌گذرد (ضربه راجر مارتی از لوانته). در مجموع، این گلر آلمانی از زمان اولین بازی خود در مونشن گلادباخ، توانسته 10 ضربه پنالتی از 58 ضربه را مهار کند. در بارسا، او 8 پنالتی را مهار کرده است که 4 تای آن در لیگ قهرمانان و در برابر ستاره‌هایی چون آگوئرو، ژکو یا مارکو رویس بوده است. البته بارسا امیدوار است بتواند سرنوشت بازی مقابل ناپولی را قبل از ضربات مخوف پنالتی به سود خود تعیین کند.

دیدگاه‌ها