کد خبر : 2008450 | 22 اسفند 1402 ساعت 19:03 | 24.8K بازدید | 21 دیدگاه

آندرس اینیستا:

کاری کنید انگار ناپولی‌ در نوکمپ است!

آندرس اینیستا، اسطوره بارسلونا، معتقد است که بارسلونا برای برد مقابل ناپولی‌ باید فضایی شبیه به ورزشگاه نوکمپ را در مونتجویک ایجاد کند.

کاری کنید انگار ناپولی‌ در نوکمپ است!

به گزارش "ورزش سه"، آندرس اینیستا، اسطوره‌ بارسلونا، معتقد است که انتخاب تیم صعود کننده در بازی ناپولی‌ - بارسلونا به دور یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا دشوار است.

قهرمان جام جهانی 2010 پیش از بازی حساس امشب لیگ قهرمانان اروپا بین بارسلونا و ناپولی‌ با گاتزتا دلو اسپورت مصاحبه کرده است. ناپولی در دیدار خانگی سه هفته پیش در استادیوم دیه‌گو مارادونا با نتیجه 1-1 به تساوی رسید.

بازی رفت مقابل بارسلونا اولین بازی فرانچسکو کالزونا به عنوان سرمربی ناپولی بود که به جای والتر ماتزاری انتخاب شده بود.

2000706

اینیستا به گاتزتا دلو اسپورت گفت: "ناپولی حریفی است که هرگز در یک بازی رسمی با آن روبرو نشده‌ام. این یک مسابقه باز و پیچیده خواهد بود و به سختی می‌توان تیمی که می‌تواند به دور بعدی راه پیدا کند را انتخاب کرد."

بولت تراکتوربازی رفت؟

بارسا در بازی اول خوب کار کرد اما در نهایت برنده نشد. ناپولی طی 3 هفته گذشته پیشرفت کرده است. این احساس پس از تغییر مربی بسیار مثبت‌تر است، در حالی که ژاوی بازیکنان مهمی مانند در پدری و فرانکی دی‌یونگ را از دست داده است. مهم است که بارسا در بازی برگشت در خانه بازی کنند، حتی اگر در مونتجویک باشد و نه نوکمپ.

بولت تراکتورمقایسه مونتجویک با نوکمپ؟

می‌دانم که بازیکنان بارسا مونتجویک را دوست ندارند، نمی‌دانم به جغرافیا، آب و هوا یا آشنایی مربوط می‌شود، اما این چیزی است که اوضاع را برای بارسا پیچیده‌تر می‌کند. امیدوارم که آنها بتوانند فضایی شبیه به نوکمپ را در بازی مقابل ناپولی تکرار کنند.

دیدگاه‌ها