کد خبر : 2008522 | 23 اسفند 1402 ساعت 09:34 | 17.5K بازدید | 30 دیدگاه

کونسیسائو: ما شایسته صعود بودیم، نه آرسنال!

سرجیو کونسیسائو، سرمربی پورتو، معتقد است که صعود به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان حق این تیم بود.

کونسیسائو: ما شایسته صعود بودیم، نه آرسنال!

به گزارش "ورزش سه"، پورتو شب گذشته در دیدار برگشت از مرحله یک هشتم رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا روبروی آرسنال به میدان رفت و با قبول شکست برابر این تیم از صعود به مرحله بعدی بازماند. 

این تیم موفق شده بود بازی رفت را 0-1 برنده شود و در بازی برگشت هم یک گل دریافت کرد تا تکلیف تیم صعود کننده به مرحله بعدی در وقت اضافه و ضربات پنالتی مشخص شود و عملکرد نه چندان خوب این تیم در پنالتی‌ها باعث شد که آرسنال راهی مرحله یک چهارم نهایی شود. 

کونسیسائو پس از پایان بازی در نشست خبری حاضر شد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد. 

شرایط بازی: ما بازی خوبی که در دیدار رفت داشتیم را تکرار کردیم و می‌توانستم در 90 دقیقه گل بزنیم و مساوی کنیم که منصفانه‌ترین نتیجه بود. برابر آرسنال که 13 گل در سه بازی اخیرش زده است، هر تیمی به سختی موقعیت گل خواهد داشت. ما باعث افتخار فوتبال پرتغال و باشگاه پورتو شدیم. باعث تاسف است که توانستیم صعود کنیم. اگر تیمی شایسته صعود بود، تیم ما بود. 

2000529

استفاده از عملکرد خوب در این بازی در ادامه فصل: در حال حاضر خیلی ناامید هستیم چون شکست سخت است. ترکیبی از احساس غرور و ناامیدی و ناراحتی داریم چون من احساس می‌کنم که می‌توانستیم در این رقابت‌ها بالاتر برویم. تیمی جوان داریم که در حال پیشرفت است و در نهایت هم مشخص شد که با کوچک‌ترین اشتباه باید تاوان داد. 

تاثیر این شکست و 120 دقیقه بازی روی دیدار بعدی: فوتبال همین است. ما بازیکنان خوب و نیمکت خوبی داریم که شخصیت خودشان را به نمایش می‌گذارند و حالا باید در دو رقابت دیگری که مانده است برای قهرمانی تلاش کنیم. در لیگ عقب هستیم و کار سختی داریم اما غیرممکن نیست چون هنوز 27 امتیاز دیگر داریم که باید کسب کنیم. 

دیدگاه‌ها