کد خبر : 2008538 | 23 اسفند 1402 ساعت 11:35 | 21.8K بازدید | 6 دیدگاه

گزینه جذاب هدایت لاتزیو: ستاره سابق آلمان

باشگاه لاتزیو قصد دارد میروسلاو کلوزه، ستاره سابق تیم ملی آلمان، را به عنوان جانشین مائوریتزیو ساری انتخاب کند.

گزینه جذاب هدایت لاتزیو: ستاره سابق آلمان

به گزارش "ورزش سه"، شکست لاتزیو برابر بایرن مونیخ در بازی برگشت مرحله یک هشتم رقابت‌های لیگ قهرمانان و حذف آنها از این مسابقات باعث شد که ساری دیگر تصمیمی برای ادامه همکاری با این باشگاه نداشته باشد. 

بسیاری از رسانه‌های ایتالیایی روز گذشته اعلام کردند که این مربی باتجربه با حضور در تمرینات از بازیکنانش خداحافظی کرده و استعفایش را به صورت رسمی به باشگاه اعلام کرده است. هرچند لاتزیو تا به حال واکنشی به این اتفاق نشان نداده و بیانیه رسمی در این باره منتشر نکرده است. 

اما گمانه‌زنی‌ها درباره گزینه احتمالی جانشینی ساری شروع شده و گفته می‌شود که کلوزه یکی از اصلی‌ترین انتخاب‌های مدیران این باشگاه برای قبول هدایت این تیم است. او پیش از این در سال 2011 از بایرن مونیخ به لاتزیو پیوست و پنج سال در این تیم بازی کرد و در سال 2016 هم در همین باشگاه از فوتبال خداحافظی کرد.

1997734

کلوزه پیش از این درباره بازگشتش به دنیای فوتبال گفته بود: «باشگاه باید اولین قدم را بردارد و با من تماس بگیرد. اما من اطمینان دارم که این اتفاق در آینده نزدیک رخ خواهد داد. من روحیه خوبی دارم و آماده هستم. می‌توانم بلافاصله کارم را شروع کنم. 

من خیلی از اوقات در ایتالیا حضور دارم و دوستان بسیاری هم در رم دارم. حضور در این شهر همیشه فوق العاده است و هواداران همیشه با محبت و گشاده‌رویی از من استقبال می‌کنند. از این که بار دیگر بتوانم به آنجا برگردم بسیار لذت می‌برم. این شهر عالی است و من محیط و زبان ایتالیایی را دوست دارم.

این شهر و این باشگاه در طول پنج سال حضور من برایم بسیار مهم و ارزشمند شد. پیشنهادهایی در سال 2011 از انگلیس و ترکیه هم داشتم اما به عنوان یک خانواده رم را انتخاب کردیم چون بهترین اتفاقی بود که می‌توانست برای ما رخ دهد.»

دیدگاه‌ها