کد خبر : 2008545 | 23 اسفند 1402 ساعت 11:59 | 20K بازدید | 20 دیدگاه

لواندوفسکی:

می‌شود در تاریکی هم با گوندوگان بازی کرد!

روبرت لواندوفسکی، ستاره بارسلونا، از بازی در کنار ایلکای گوندوگان بسیار خوشحال و راضی است.

می‌شود در تاریکی هم با گوندوگان بازی کرد!

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا شب گذشته در دیدار برگشت از مرحله یک هشتم رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا روبروی ناپولی به میدان رفت و موفق شد با نتیجه 1-3 برابر این تیم به پیروزی برسد و راهی مرحله بعدی شود. 

لواندوفسکی در این بازی بار دیگر موفق شد با پیراهن این تیم گلزنی کند و گل سوم تیمش را وارد دروازه حریف کرد تا خیال ژاوی و هواداران بارسا را راحت کرده باشد و حالا آماده است تا حریفی که قرار است در مرحله یک چهارم نهایی با آنها روبرو شود را بشناسد. 

این ستاره لهستانی پس از پایان این دیدار در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: «در نیمه اول اگر کمی صبورتر بودیم و دو تا سه پاس بیشتر می‌دادیم، این فرصت را داشتیم که گل سوم را بزنیم و کار را تمام کنیم. باید روی بهبود این موضوع کار کنیم تا قوی‌تر شویم و تکلیف دیدارها را زودتر روشن کنیم.

1982073

در آغاز نیمه دوم شکاف‌های واضحی بین بازیکنان ناپولی ایجاد شده بود که ما آنها را به خوبی دیدیم. بازیکنان تعویضی مانند سرخی روبرتو بسیار موثر بودند. او همیشه با یا بدون توپ در حال حرکت است و سعی می‌کند بازیکنان حریف را رو به جلو پرس کند.

ما می‌توانیم به عنوان یک تیم پیش از آغاز مسابقات مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان پیشرفت کنیم و این موضوع مهمی برای ماست که بازیکنان مصدوم دوباره برگردند و البته این که دیگر بازیکنی از ترکیب فعلی تیم به مصدومیت دچار نشود.»

او با تمجید از عملکرد گوندوگان در ترکیب بارسا گفت: «گوندوگان بازیکنی است که می‌توانید در تاریکی هم با او بازی کنید. جایگیری او به بهترین شکل ممکن است. او نشان می‌دهد که ایستادن هوشمندانه بهتر از دویدن احمقانه در زمین است.»

دیدگاه‌ها