کد خبر : 2008639 | 23 اسفند 1402 ساعت 18:50 | 25.1K بازدید | 7 دیدگاه

حمله رئیس ناپولی به ساری

فقط یک بزدل بازنده مثل ساری استعفا می‌دهد

آئورلیو دی لورنتیس استعفای ناگهانی ساری از هدایت لاتزیو را یک تصمیم بزدلانه عنوان کرد.

فقط یک بزدل بازنده مثل ساری استعفا می‌دهد

به گزارش "ورزش سه"، لاتزیو در چند هفته اخیر شرایط خوبی را سپری نکرده و پس از کسب سه شکست متوالی که با حذف از لیگ قهرمانان با باخت برابر بایرن مونیخ همراه بود، ساری تصمیم گرفت به همکاری با این باشگاه پایان دهد. 

1957771

پیش از این گفته شده بود که او دیگر رابطه خوبی با کلودیو لوتیتو، رئیس این باشگاه ندارد و چند رسانه ایتالیایی مدعی شده بودند که بعضی از بازیکنان هم علاقه‌ای به همکاری با او نداشتند و همین باعث شد که این مربی در فاصله یک سال تا پایان مهلت قراردادش از لاتزیو جدا شود. هنوز سه ماه تا پایان فصل مانده ولی ساری منتظر نماند فصل تمام شود.

1182375

آئورلیو دی لورنتیس، رئیس ناپولی که زمانی ساری را به عنوان مربی در تیم خود داشت، این تصمیم را زیر سوال برد و گفت: «تصمیم ساری من را بسیار شگفت‌زده کرد، زیرا وقتی دیگر در ابتدای کار خود به عنوان مربی نیستید، باید مسئولیت‌های خود را بر عهده بگیرید و تا انتها آنها را دنبال کنید. استعفا دادن خیلی آسان است. بدیهی است که من دلایل واقعی این تصمیم را نمی‌دانم، اما هم او و هم لوتیتو باید با هم راه حلی پیدا می‌کردند. چند ماه مانده به پایان فصل یک مربی نباید تیمش را ترک کند. هر کسی استعفا دهد، یک بزدل و بازنده است».

دیدگاه‌ها