کد خبر : 2008642 | 23 اسفند 1402 ساعت 21:06 | 34.3K بازدید | 68 دیدگاه

مسعود تماشاگر مهندس بازی شاگردان خمس‌

تراکتور ۴-۲ هوادار، کاپیتان کشی با رخت سیاه

تراکتور با یک برد مقتدرانه مقابل هوادار آخرین بازی سال را پشت سر گذاشت.

تراکتور ۴-۲ هوادار، کاپیتان کشی با رخت سیاه

به گزارش ورزش سه، تراکتور بعد از توقف هفته گذشته مقابل مس چاره‌ای جز پیروزی مقابل هوادار در آخرین بازی سال نداشت تا در کورس قهرمانی باقی بماند؛ شاگردان پاکو خمس این هدف را به خوبی مقابل شاگردان کاپیتان-مربی سابقشان مسعود شجاعی عملی کردند و ۴-۲ این تیم را شکست دادند.

ویدئو: 327311
2001059

تقویمهفته 20 لیگ برتر فوتبال ایران / چهارشنبه 23 اسفند 1402  / ساعت 19:00 / ورزشگاه یادگار امام
سوتداور: بیژن حیدری - کمک‌ها: سیدیعقوب حجتی و رحیم حاجیلو – داور چهارم: فرهاد امینی - ناظر: حسین نجاتی


تراکتورترکیب تراکتور:
حسین پورحمیدی، مهدی شیری، عارف آقاسی، شجاع خلیل‌زاده، محمد نادری، ریکاردو آلوز، گوستاوو واگنین (مهدی هاشم نژاد 59)، سیدمهدی حسینی، میلوش دلتیچ، امیرحسین حسین‌زاده، رحمان جعفری.
سرمربی: پاکو خمس

2001094

هوادارترکیب هوادار:
علیرضا حقیقی، صائب محبی، مرتضی منصوری، سبحان پسندیده، محمد چهارمحالی (امین پور علی 60)، محمد عباسی، داریوش شجاعیان (یونس شاکری 60)، مهدی گودرزی، فرهاد زاوشی (محمد دیندار 72)، کریم اسلامی و امیرحسین بهادر (مهدی عبدی 72).
سرمربی: مسعود شجاعی


توپ گلشرح گل‌ها:
تراکتور ۱-۰ هوادار (گوستاوو واگنین / دقیقه ۶): ارسال کرنر ریکاردو آلوز را عارف آقاسی در تیر یک‌ با پشت سر به دهانه دروازه فرستاد تا گوستاوو در حالت دراز کش و با ضربه سر گل‌ اول میزبان را بزند.

ویدئو: 327265

تراکتور ۲-۰ هوادار (رحمان جعفری/ دقیقه ۵۳): ارسال از سمت راست مهدی شیری را رحمان جعفری با ضربه سر به گل دوم میزبان تبدیل کرد.

ویدئو: 327292

تراکتور ۳-۰ تراکتور (میلوش دلتیچ/ دقیقه ۵۷): ریکاردو آلوز روی یک کار تمرین شده زیبا ضربه ایستگاهی از سمت راست را زمینی به سمت چپ پاس داد تا دلتیچ با بغل پایی استثنایی گل سوم تیمش را بزند.)

ویدئو: 327294

تراکتور ۴-۰ (رحمان جعفری / دقیقه ۷۴): روی اشتباه مدافعان هوادار حسین زاده با حقیقی تک‌به تک شد اما ضربه چیپ او را حقیقی مهار کرد، این توپ در ادامه مقابل پای جعفری قرار گرفت تا این بازیکن دومین گل خود و چهارمین گل‌ تیمش را بزند.

ویدئو: 327301

تراکتور ۴-۱ هوادار (امین پورعلی/ دقیقه ۸۰): پورعلی با یک شوت سنگین زیبا از روی ضربه ایستگاهی گل‌ اول مهمان را به ثمر رساند.

ویدئو: 327304

تراکتور ۴-۲ هوادار (مهدی باقری / دقیقه ۹۰): مهدی باقری پاس در عرض مهدی عبدی را در داخل محوطه جریمه وارد دروازه‌ تراکتور کرد.

ویدئو: 327308

کرنومترلحظات حساس:
دقیقه ۱۱: شوت سرکش مهدی گودرزی از فاصله ۳۰ متری از کنار دروازه پورحمیدی به بیرون رفت.
دقیقه ۱۴: تراکتور فاصله زیادی با گل دوم نداشت اما حسین‌زاده قدر حمله بی‌نقص تیمش را ندانست و با یک ضربه کم جان از داخل محوطه جریمه فقط حقیقی‌ را گرم کرد.

2001058

دقیقه ۲۹: ارسال کرنر آلوز می‌رفت بازهم به گل تبدیل شود اما ضربه سر آقاسی با اختلاف اندک‌ از کنار‌ دروازه هوادار به اوت رفت.
دقیقه ۳۵: پاس پشت پای زیبای گوستاوو چند قدم جلوتر از نقطه پنالتی به جعفری رسید اما ضربه او کم جان بود و حقیقی آن را با شیرجه بلند مهار کرد.
دقیقه ۴۷: ارسال از سمت چپ آلوز را آقاسی در تیر دو با بغل پا روانه دروازه هوادار کرد اما حقیقی مقابل توپ ایستادگی کرد.


کارت زردکارت زرد:
ریکاردو آلوز (9) گوستاوو واگنین (45+1) صائب محبی (56)


بولت تراکتورحواشی:
مسعود شجاعی، سرمربی جوان هوادار، چهره ویژه این دیدار، از نشستن روی نیمکت تیمش محروم است؛ کاپیتان سابق تراکتوری‌ها از روی سکوهایی که چند سال او را تشویق کردند نظاره‌گر بازی است.

2001024

هواداران در آغاز بازی تراکتور استقبال گرمی از مسعود شجاعی داشتند و او را مثل دوران حضورش در این تیم مورد تشویق قرار دادند.

اشپیتیم آرفی در غیاب مسعود شجاعی در کنار زمین بازیکنان هوادار را راهنمایی می‌کند.

بازیکنان تراکتور به دلیل مرگ همسر محمدرضا زنوزی، مالک باشگاه، با لباس‌های مشکی در این بازی حضور یافتند.

گروهی از هواداران تراکتور با وجود شروع بازی هنوز در حال ورود به ورزشگاه یادگار امام هستند. به نظر می‌رسد که ترافیک روزهای آخر سال آنها را در برنامه‌ریزی دچار مشکل کرده است.

گروهی از هواداران تراکتور به احترام مالک داغدار باشگاه بادکنک‌های مشکی هوا کردند.

پاکو‌ خمس برخلاف بازی‌های گذشته تب و تاب زیادی ندارد و هنوز لب خط نیامده است. او بعد از گل زودهنگام با اطمینان خاطر بیشتری روی نیمکت نظاره‌گر بازی است.

دیدگاه‌ها