کد خبر : 2008653 | 23 اسفند 1402 ساعت 19:27 | 11.9K بازدید | 3 دیدگاه

نباید ناامید باشیم

دی‌زربی: چیزی تمام نشده، 4 تای رم آزارم داد

روبرتو دی زربی ناامید نیست و گفت برایتون فردا می‌تواند شکست 4-0 بازی رفت برابر رم را جبران کرده و به دور بعد لیگ اروپا برسد.

دی‌زربی: چیزی تمام نشده، 4 تای رم آزارم داد

به گزارش "ورزش سه"، در آستانه بازی برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا مقابل رم، روبرتو دی زربی در نشست خبری صحبت کرد. برایتون در بازی رفت یک هشتم نهایی لیگ اروپا در زمین رم با 4 گل شکست خورد و فردا به دنبال معجزه است.

2001035

مربی برایتون در مورد بازی فردا گفت: «برای ما هنوز چیزی تمام نشده است. ما فقط باید بهترین بازی خود را انجام دهیم و سپس نتیجه را خواهیم دید. برای پیروزی در این مسابقه باید گلزنی کرد، در 5 بازی اخیر ما گل‌های زیادی نخورده‌ایم اما موقعیت‌های زیادی ایجاد کرده‌ایم. وظیفه من این است که به بازیکنان کمک کنم تا موقعیت‌های خطرناک بیشتری ایجاد کنند و سپس نوبت آنهاست که گل بزنند. ما باید بهتر از آنچه در المپیکو بازی کردیم بازی کنیم و سپس خواهیم دید.»

آیا هواداران جبران شکست دور رفت را باور دارند؟ «ما نه تنها فردا بلکه در هر مسابقه انگیزه زیادی داریم. ما باید در زمین پاسخ دهیم، نه با کلمات. فردا باید در زمین به شکست در رم واکنش نشان دهیم. زمانی که من مربی فوجا بودم، وضعیت مشابهی وجود داشت. ما 5-2 باختیم و سپس 6-1 بردیم، اما شرایط متفاوت است. بازی بسیار سختی است چون رم تیم بزرگی است. من بازی‌های اخیر آنها مثل بازی مقابل فیورنتینا را دیدم و آنها مستحق برد بودند. من ایتالیایی هستم و بر حسب عادت روزنامه‌های ایتالیایی را می‌خوانم ولی روزنامه‌های انگلیسی را نمی‌خوانم. تمرکزم روی بازیکنان است. بعد از بازی رفت آنها را بسیار ناامید دیدم. شانس‌های مشابهی برای گلزنی داشتیم اما رم مستحق برد بود. همچنین درست است که ما به بازی در این نوع مسابقات عادت نداریم. با این حال، چیزی که در رم دیدیم، برایتون واقعی نبود. مصدوم زیاد داشتیم، اما می‌توانستیم بهتر عمل کنیم.»

آینده: «من هنوز با برایتون قرارداد دارم. با همه رابطه‌ام خوب است و سطح یک رقابت نظر من را عوض نمی‌کند. جنبه‌های دیگر نظرم را تغییر می‌دهند.»

ضربه سخت بعد از شکست بازی رفت: «بله، باخت 4-0 در خانه آنها هنوز هم ما را آزار می‌دهد. ما قبلاً مقابل ناتینگهام فارست واکنش نشان داده‌ایم. ما در ورزشگاه‌های داغ دیگری مانند المپیکو بازی کرده‌ایم و در اروپا رنج کشیده‌ایم اما در انگلیس هرگز. دفعه بعد که مسابقات اروپایی داشته باشیم، بهتر و به روشی دیگر کار خواهیم کرد.»

دیدگاه‌ها