کد خبر : 2008699 | 23 اسفند 1402 ساعت 22:12 | 17.5K بازدید | 5 دیدگاه

غیبت لوکاکو: شاید سردار برابر برایتون فیکس باشد

روملو لوکاکو برای دیدار با برایتون در مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ اروپا به همراه تیم رم به انگلیس سفر نکرد و این دیدار را از دست داد.

غیبت لوکاکو: شاید سردار برابر برایتون فیکس باشد

به گزارش "ورزش سه"، جالوروسی هفته گذشته در دیدار رفت در مقابل برایتون در ورزشگاه المپیکو موفق شد با نتیجه ۴-۰ شاگردان روبرتو دی‌زربی را شکست دهد و در آستانه صعود به مرحله یک‌چهارم نهایی قرار بگیرد.

لوکاکو که در بازی رفت مقابل برایتون گلزنی کرد، صبح چهارشنبه به همراه هم‌تیمی‌هایش در رم تمرین نکرد و این نگرانی را ایجاد کرد که او برای سفر به انگلیس و حضور در بازی برگشت برابر برایتون در دسترس نباشد.

حالا همانطور که اسکای اسپورت ایتالیا گزارش داده و در عکس‌های منتشرشده از سفر تیم به انگلیس در صفحه توئیتر باشگاه مشاهده شده است، لوکاکو در پرواز رم به انگلیس حضور ندارد و بدین ترتیب دور برگشت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ اروپا را از دست خواهد داد.

مهاجم بلژیکی در بازی قبلی رم مقابل فیورنتینا که به تساوی ۲-۲ به پایان رسید، به‌طور کامل بازی کرد اما اکنون دلیل غیبتش برای بازی فردا مشخص نیست. با توجه به اینکه صعود رم تا حدودی قطعی شده، ممکن است دنیله ده‌روسی قصد داشته باشد به یکی از بهترین بازیکنانش استراحت بدهد.

دیدگاه‌ها