کد خبر : 2008791 | 24 اسفند 1402 ساعت 10:11 | 17.5K بازدید | 6 دیدگاه

والیبال ایران در انتظار یک سقوط باورنکردنی

تیم با ریشه و پرسابقه شهرداری گنبد در آستانه سقوط به دسته اول والیبال ایران قرار گرفته است.

والیبال ایران در انتظار یک سقوط باورنکردنی

به گزارش "ورزش سه"، در دومین دیدار پلی‌اوت تیم‌های نیان الکترونیک مشهد و شهرداری گنبد به مصاف هم رفتند و نماینده خراسان رضوی سه بر دو به پیروزی رسید. تیم شهرداری گنبد که در ست‌های دوم و سوم با امتیاز مشابه 25 بر 21 به پیروزی رسیده بود، در ست‌های اول، چهارم و پنجم با امتیازهای 25 بر 14، 25 بر 15 و 15 بر 12 نتیجه را به نیان واگذار کرد تا در یک قدمی لیگ دسته یک سال 1403 قرار گیرد.

امیر طلوع‌کیان، نادر انصاری، قادر صادقی، هادی تیموری و محمد عشق‌دوست به ترتیب به عنوان نماینده سازمان لیگ، ناظر داوری، داور اول، داور دوم و داور ویدئوچک، نظارت و قضاوت این دیدار را برعهده داشتند.

این مسابقه به مدت 150 دقیقه پیگیری شد، ۱۶۳ نفر تماشاگر داشت و سه کارت زرد از سوی داور نشان داده شد. در ست دوم حامد صمدی سرمربی نیان الکترونیک کارت زرد گرفت و دو تیم نیز کارت زرد تاخیر دریافت کردند.

نیان در پایان مرحله مقدماتی با هشت برد و 28 امتیاز در رتبه دوازدهم قرار گرفت و نماینده گنبد با هفت برد و 25 امتیاز جایگاه سیزدهم را به خود اختصاص داد.

در دو مسابقه مرحله گروهی نیان مقابل شهرداری گنبد به پیروزی رسید که در هفته نهم شاگردان حامد صمدی در مشهد سه بر یک گنبد را شکست دادند و دوم اسفند نیان در گنبد هم شهرداری را سه بر دو از پیش رو برداشت و با پیروزی امروز، شاگردان حامد صمدی سومین برد خود مقابل شهرداری گنبد را در این فصل به ثبت رساندند.

مس رفسنجان در نخستین مسابقه دور رفت پلی‌اوت سه بر صفر سایپا را شکست داد تا همراه نیان برای بقا در لیگ برتر مردان تنها به یک برد دیگر نیاز داشته باشند.
دور برگشت پلی‌اوت این رقابت‌ها روز جمعه، 25 اسفند، برگزار می‌شود که برنامه آن به قرار زیر است:
 
جمعه 25 اسفند (دور برگشت)
تهران، خانه والیبال، ساعت 19
شهرداری گنبد کاووس – نیان الکترونیک خراسان
 
تهران، خانه والیبال، ساعت 22
سایپا تهران – مس رفسنجان

دیدگاه‌ها