کد خبر : 2008829 | 24 اسفند 1402 ساعت 13:46 | 21K بازدید | 35 دیدگاه

خوشحالی ستاره بارسا: بالاخره به یک چهارم رسیدیم!

جرارد پیکه، ستاره سابق بارسلونا، از اینکه این تیم موفق شده است به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان صعود کند خوشحال است.

خوشحالی ستاره بارسا: بالاخره به یک چهارم رسیدیم!

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا این هفته با پیروزی برابر ناپولی در دیدار برگشت مرحله یک هشتم رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا توانست پس از چند سال به جمع چهار تیم برتر این مسابقات راه پیدا کند. 

این تیم پس از جدایی لیونل مسی با مشکلات جدی خصوصا در رقابت‌های لیگ قهرمانان روبرو شد و سال گذشته هم با وجود اینکه توانست جام قهرمانی لالیگا را تحت هدایت ژاوی بالای سر ببرد، اما در این مسابقات ناکام بود اما حالا با شرایط بهتری روبرو است. 

شاگردان ژاوی منتظر هستند که در قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی که روز جمعه برگزار خواهد شد با حریفی که باید در مرحله بعدی با آن روبرو شوند آشنا شوند و مصمم هستند که به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان راه پیدا کنند. 

1955739

پیکه در گفت‌وگو با خبرنگاران درباره پیروزی و صعود بارسا اظهار داشت: «بارسا برابر ناپولی خیلی خوب بازی کرد و شایسته صعود به مرحله بعدی بود. صعود به مرحله یک چهارم نهایی پس از چندین سال اتفاق بسیار مهمی برای این تیم است. حالا باید ببینیم چه اتفاقی رخ خواهد داد. 

بارسا حالا پنج بازی با قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا فاصله دارد. ما امیدواریم که این تیم بتواند این قهرمانی را به دست آورد، اما می‌دانیم که کار دشواری است چون تمام تیم‌های قوی در این مرحله حاضر هستند. با این حال، بازی برابر ناپولی احساس خوبی به ما داد.» 

دیدگاه‌ها