کد خبر : 2008908 | 24 اسفند 1402 ساعت 22:52 | 22.7K بازدید | 21 دیدگاه

سردار مقابل برایتون: فیکس با ۲۰۰ درصد توان!

سردار آزمون در ترکیب اصلی رم برای بازی مقابل برایتون قرار گرفت.

سردار مقابل برایتون: فیکس با ۲۰۰ درصد توان!

به گزارش "ورزش سه"، رم در چارچوب دور برگشت مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ اروپا، امشب در انگلیس به مصاف برایتون می‌رود. دیدار رفت این دو تیم در استادیوم المپیکو شهر رم، با نتیجه ۴-۰ به سود شاگردان دنیله ده‌روسی خاتمه یافته است.

از همان زمان اعلام شد که با توجه به برد قاطع رم در بازی رفت و احتمال بالای صعود به مرحله یک‌چهارم، ده‌روسی قصد دارد به بازیکنانی که در هفته‌های اخیر زمان بازی کمتری به‌دست آورده‌اند بازی دهد.

این زمان خوبی برای سردار آزمون بود. او هر زمان در ترکیب رم قرار گرفته توانسته شایستگی‌هایش برای بودن در ترکیب ثابت رم را نشان دهد و حالا امشب با توجه به مصدومیت روملو لوکاکو و نیمکت‌نشینی پائولو دیبالا و استفان الشعراوی، بار دیگر این فرصت را پیدا کرده تا به ده‌روسی نشان دهد مستحق دریافت دقایق بیشتری است.

2001461

مربی ایتالیایی رم در نشست خبری پیش از بازی امشب تیمش، در مورد بازی دادن به بازیکنان نیمکت‌نشین گفته بود: «من فقط نمی‌خواهم بازیکنانی انتخاب کنم که کمتر بازی کرده‌اند. من تلاش می‌کنم کسانی را انتخاب کنم و به زمین بفرستم که ۲۰۰ درصد توان‌شان را برای یک پیروزی پرگل دیگر استفاده کنند.»

بازی و درخشش مقابل ستاره‌های برایتون و تیم جذاب روبرتو دی‌زربی، می‌تواند شرایط و آمار آزمون در رم را در هفته‌های باقی‌مانده فصل به شکل قابل توجهی بهبود ببخشد.

برایتونترکیب برایتون برای رویارویی با رم:
وربروگن، لمپتی، ون‌هکه، دانک، استوپینان، گروس، گیلمور، لالانا، انسیسو، آدینگرا، ولبک

آاس رمترکیب رم برای مقابله با برایتون:
اسویلار، اسپیناتزولا، اندیکا، مانچینی، چلیک، پلگرینی، کریستانته، بووه، زالفسکی، آزمون، بالدانزی

دیدگاه‌ها