کد خبر : 2008935 | 25 اسفند 1402 ساعت 01:57 | 33.9K بازدید | 74 دیدگاه

خط دفاع استقلال و نرم افزار آپدیت به لحظه! (عکس)

کادرفنی استقلال در جریان دربی با تذکرهای جدی خط دفاعی استقلال را متمرکز و جنگنده باقی نگه می‌داشتند.

خط دفاع استقلال و نرم افزار آپدیت به لحظه! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، بازیکنان استقلال در جریان بازی با پرسپولیس بارها با هشدارها و فریادهایی از کنار خط رو به رو شدند که دستورات تاکتیکی را لحظه‌ای به آنها منتقل می‌کردند و در دقایق مختلف با تذکرهایی که داده می‌شد اهمیت کارهای دفاعی در لحظه به لحظه مسابقه را برای آنها شرح می‌دادند.

مهدی هاشمی‌نسب و کیانوش رحمتی مدافع و هافبک دفاعی سابق استقلال که هر دو آنها در دربی به میدان رفته‌اند و مهدی هاشمی‌نسب یکی از معروف‌ترین دربی بازهای فوتبال ایران است روی نیمکت استقلال حضور داشتند و در جریان بازی بارها کنار خط آمدند و با بازیکنان استقلال صحبت کردند.

2001519

در اوج هیجان مسابقه و حملات پرسپولیس هاشمی نسبت و رحمتی به‌طور همزمان کنار خط حضور پیدا کردند و تذکرات جدی را به مدافعان استقلال و شرایط هجومی تیم پرسپولیس منتقل کردند تا با ضریب اشتباه کمتری به کارهای دفاعی بپردازند و متمرکز بودن را به آنها گوشزد کردند.

کادرفنی جواد نکونام پیش از شروع دربی و در جریان مسابقه سعی داشتند بازیکنان را در شرایط روحی روانی خوبی نگه‌دارند و مهدی هاشمی‌نسب در این بین نقش ویژه‌ای داشت، صحبت‌های انگیزشی او با بازیکنان در زمان ورود به زمین، جریان مسابقه و حتی در لحظه گرم کردن از بازیکنان استقلال یک تیم جنگنده و با انگیزه ساخت و این روال در طول 90 دقیقه هم ادامه داشت و لحظه به لحظه آنها شارژ روحی روانی می‌شدند!

دیدگاه‌ها