کد خبر : 2008941 | 25 اسفند 1402 ساعت 02:30 | 197.8K بازدید | 117 دیدگاه

از گل ولبک هم دیدنی‌تر بود؛

گل تیتراژ را از سردار آزمون سرقت کردند! (عکس)

گل استثنایی ستاره ایرانی رم در لیگ اروپا با یک سوت مشکوک و بحث‌برانگیز ثبت نشد.

گل تیتراژ را از سردار آزمون سرقت کردند! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، سردار آزمون چهار شب پس از اینکه در مسابقه سری آ ایتالیا با تصمیم غیرمنتظره دنیله ده‌روسی حتی به‌عنوان یار جانشین استفاده نشد و در لحظاتی که تیمش نیاز به گلزنی داشت هم به زمین نرفت، در مسابقه حساس لیگ اروپا مقابل برایتون انگلیس به کار گرفته شد و در راس خط حمله بازی کرد که  فلیکس زوایر گل دیدنی او را نپذیرفت.

آ. اس. رم هفته گذشته در ورزشگاه المپیکو به پیروزی 4 بر صفر مقابل برایتون انگلیس رسید که سردار آزمون در آن مسابقه از دقیقه 88 به زمین رفت، اما در دیدار برگشت این ستاره ایرانی از ابتدا مورد استفاده قرار گرفت و در استادیوم فالمر و جایی که علیرضا جهانبخش سه سال در آن بازی کرده بود، فرصت درخشش به دست آورد.

2001535

سردار آزمون که پیش از این دو بار در رقابت‌های سری آ ایتالیا در ترکیب رم قرار گرفته بود، این بار در مسابقه برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا مقابل برایتون در جمع 11 نفر اصلی دیده شد که با وجود غیبت ستاره‌های تاثیرگذاری مثل روملو لوکاکو، پائولو دیبالا و ... در کنارش، پرتلاش و دونده کار کرد و سعی در گلزنی داشت که حتی یکبار این اتفاق را رقم زد ولی گل او با سوت داور آلمانی به تایید نرسید.

ستاره ایرانی رم که امسال دو گل در سری آ ایتالیا به ثمر رسانده و سعی داشت در دومین بازی خود در فصل 24-2023 در لیگ اروپا مقابل برایتون گلزنی کند، در دقیقه 15 روی اشتباه مدافع راست برایتون صاحب یک فرصت مناسب در پشت محوطه جریمه شد، اما شوت خطرناک و محکم او با اختلاف کم از کنار تیرک عمودی به بیرون رفت.

رم در دقیقه 22 روی نفوذ زِکی چلیک حمله خطرناکی از سمت راست زمین به وجود آورد که ارسال زمینی این بازیکن پس از برخورد به بیلی گیلمور روی هوا سرگردان ماند، اما سردار آزمون با فرصت‌طلبی و ضربه قیچی برگردان استثنایی توپ را به تور دروازه چسباند.

2001534

سردار آزمون که سعی داشت در غیاب لوکاکو و دیبالا دوباره خودش را به ده‌روسی اثبات کند، با یک ضربه قیچی برگردان دیدنی که تقریبا مشابه با گل او در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا مقابل قطر بود، دروازه برایتون را باز کرد، اما فلیکس زوایر با زدن سوت و تصمیمی بحث‌برانگیز، خطای بازی خطرناک ستاره ایرانی را گرفت و گل او را نپذیرفت که حتی وی‌ای‌آر هم به این اتفاق ورود نکرد.

در شرایطی که مهاجم ایرانی جالوروسی ناباورانه به داور آلمانی نگاه می‌کرد، دنیله ده‌روسی هم با آن چهره خاص خود و چشمان از کاسه بیرون آمده، به شدت نسبت به تصمیم زوایر معترض بود و اعتقاد داشت گل سردار کاملا سالم بوده که اعتراض‌های ادامه‌دارش منجر به اخطار برای سرمربی رم شد.

ویدئو: 327463

آزمون با وجود مردود شدن این گل بازهم با انگیزه و دوندگی زیاد در همه نقاط زمین دیده شد و در دقیقه 31 قصد داشت با حرکت سریع از جناح چپ موقعیت‌سازی کند که طارق لمپتی خطای شدیدی روی او مرتکب شد تا داور کارت زرد را به این مدافع کناری نشان بدهد.

ویدئو: 327465

دنی ولبک، مهاجم شناخته شده برایتون در دقیقه 37 با شوت استثنایی گل اول بازی را به ثمر رساند و امیدهای تیمش را تا حدودی زنده کرد، اما دیگر خبری از گل‌های بعدی نبود تا یاران آزمون با خیال راحت این بازی را به سمت لحظات پایانی پیش ببرند و با توجه به برتری چهار بر صفر در بازی رفت، صعودشان را قطعی کنند.

آزمون که دوندگی زیادی مقابل برایتون داشت، در دقیقه 90 آخرین موقعیت خود را به دست آورد که شوت محکم او راهی به چهارچوب دروازه پیدا نکرد و به شکل خطرناکی راهی اوت شد ولی در همین صحنه به دلیل آسیب‌دیدگی روی زمین نشست و ثانیه‌هایی بعد جای خود را به ژوآئو کاستا 18 ساله داد تا یک بازی دیگر را با بدشانسی و مردود شدن گل تماشایی‌اش پشت سر بگذارد.

ستاره ایرانی رم آخرین گل خود در رقابت‌های لیگ اروپا را در دیدار رفت مرحله یک هشتم نهایی در فصل 19-2018 با پیراهن زنیت سنت‌پترزبورگ مقابل ویارئال اسپانیا به ثمر رسانده بود و البته پس از آن هم تجربه گلزنی در چمپیونزلیگ را برابر چلسی به دست آورد.

دیدگاه‌ها