کد خبر : 2008968 | 25 اسفند 1402 ساعت 06:55 | 19K بازدید | 23 دیدگاه

صربستانی جدید تراکتور، شاید بهتر از پتروویچ!

میلوش دلتیچ اولین گل خود با پیراهن تراکتور را مقابل هوادار به ثمر رساند.

صربستانی جدید تراکتور، شاید بهتر از پتروویچ!

به گزارش "ورزش سه"، صربستانی‌های زیادی در فوتبال ایران به میدان رفتند و در این بین چند بازیکن عملکرد بهتری در فوتبال ایران داشتند و میلوش دلتیچ با تکنیک بالا و عملکرد خوبی که در چند مسابقه اخیر از خودش نشان داده می‌تواند به بهترین آنها هم تبدیل شود.

برجسته‌ترین و مطرح‌ترین صربستانی فوتبال ایران ایوان پتروویچ بازیکن سابق ابومسلم مشهد است که با درخشش در پیراهن این تیم مورد توجه پرسپولیس قرار گرفت و بازی‌های چشم نوازی برای این تیم به نمایش گذاشت و پس از آن در شاهین بوشهر و مس کرمان هم عملکرد خوبی داشت.

2001221

از دیگر صربستانی‌هایی که در فوتبال ایران به میدان رفتند و عملکرد خوبی داشتند می‌توان به جورج توپالویچ گلر استقلال و میلوراد یانوش بازیکن سپاهان اشاره کرد، البته در این بین بازیکنانی مانند گوران لاوره، سانجان اورسویچ هم در استقلال حضور پیدا کردند که عملکرد موفقی نداشتند و حواشی حضور آنها در لیگ ایران سال‌ها مطرح بود.

آخرین صربستانی که در لیگ ایران به میدان رفت دارکو بیدوف بازیکن ذوب آهن اصفهان بود که یکی از سریع‌ترین گل‌های تاریخ فوتبال ایران را در ثانیه 15 به ثمر رساند و واسطه همین موضوع نام او در فوتبال ایران ماندگار شد.

ویدئو: 226910

بازیکن تازه‌وارد تراکتور کیفیت بالایی دارد اما رسیدن به جایگاه ایوان پتروویچ کار سختی دارد، ایوان سال‌ها در فوتبال ایران حضور داشت و گل‌ها و پاس گل‌های زیادی به نام خود ثبت کرد و میلوش دلتیچ کار تقریبا غیرممکنی برای رسیدن به آمار او دارد اما می‌تواند با عملکرد فنی مناسب در کنار او به مطرح‌ترین و موثرترین صربستانی فوتبال ایران تبدیل شود.

دیدگاه‌ها