کد خبر : 2009012 | 25 اسفند 1402 ساعت 15:14 | 25.3K بازدید | 36 دیدگاه

تهاجمی‌ترین نمایش، تراکتور نابودکننده بود

گزارش از تبریز: پاکو خمس و خشم مقدسش!

برد باشکوه تراکتور در ورزشگاه یادگار ۲۴ ساعت پس از لحظات جنجالی پاکو خمس رقم خورد.

گزارش از تبریز: پاکو خمس و خشم مقدسش!

به گزارش "ورزش سه"، به‌صورت عمومی و پذیرفته‌شده در باشگاه تراکتور کمتر کسی با پاکو خمس به صحبت می‌نشیند. سرمربی اسپانیایی با آن استایل شق و رق و چهره جدی، با فاصله‌ای تعریف‌شده با همه کسانی که با آنها به کار مشغول است، در آستانه دیدن دومین بهار در ایران است.

پاکو، کمی بعد از ثبت یکی از بهترین بازی‌های تراکتور در دوران حضورش و پیروزی پرگل مقابل هوادار، تغییری در رفتارش نداده و همانقدر جدی همه چیز را زیر نظر دارد.

صبح امروز بعد از انجام تمرین در زمین بنیان دیزل، او سری به محل محبوبش (سالن وزنه) زد و با هماهنگی برنامه سفر تراکتور به قزوین، پس از حضور در دفتر کارش، برای استراحت در طبقه دوم هتل اختصاصی تراکتوری‌ها، آرام گرفت.

یک روز پیش‌تر، او بعد از ظهر شلوغی را پشت سر گذاشته بود و با حضور در مراسم تدفین همسر مالک باشگاه برای اولین‌بار، در ایران در یک مراسم ختم نیز شرکت کرد. برای خمس این هفته یک سورپرایز در خود داشت و آن دیدار با امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم ملی بود و به نظر این دو که سال پیش در این روزها برای پست سرمربیگری تیم ملی باهم رقابت می‌کردند، حالا ارتباطی صمیمانه بایکدیگر دارند.

برد پرگل تراکتور مقابل هوادار، یک روز بعد از اعلام جنگ سرمربی سرخ‌های تبریز با خبرنگاران به وقوع پیوست. آن هم در شرایطی که نمایش عالی مقابل مس رفسنجان و از دست دادن برتری در لحظات پایانی، چنان فشاری به آقای سرمربی وارد کرده بود که امکان داشت دست به هر کار عجیبی بزند.

2001693
پاکو خمس با ۳۵ امتیاز بهترین آمار سال‌های اخیر تراکتور تا هفتم بیستم را ثبت کرده است.

او در تمام مدت حضورش در ایران از بازیکنانش خواسته حرفه‌ای‌تر، دقیق‌تر، جدی‌تر و مسئولیت‌پذیرتر باشند و برای تغییر ذهنیت بازیکنان ایرانی، هنوز انرژی می‌گذارد و عقب نمی‌نشیند و البته همینجاست که او، بیش از هر اتفاق دیگری، به عصبانیتی جنون‌آمیز می‌رسد. خمس بعد از بازی رفسنجان به بازیکنان سخت گرفته و حاصلش برد دلپذیر مقابل هوادار سختکوش در ورزشگاه یادگار بود، در شرایطی که مسعود شجاعی، ستاره سابق تراکتور، از روی سکو برتری مطلق حریف را تماشا می‌کرد و البته تیم او شاید کمی هم خوش شانس بود که گل‌های تراکتور در این بازی دو برابر نشد.

2001703
خمس در طول بازی دائما عملکرد بازیکنان را زیر نظر داشت و نکات مختلف را مثل همیشه به آنها انتقال می‌داد.

تراکتور با خریدهای نیم فصل دوم و با جا افتادن رحمان جعفری در پست مهاجم نوک و میلوش دلتیچ در پست وینگر، بدل به تیم کاملتری شده و ممکن است سرنوشت قهرمانی در بازی‌های این تیم تعیین شود. آنها در حال حاضر در رده سوم جدول هستند و برای ۱۰ بازی باقی‌مانده به هر ۳۰ امتیاز حمله خواهند کرد؛ اتفاقی که بعید است اما اگر رخ بدهد هم هیچکس لبخندی روی صورت پاکو نخواهد دید. او فعلا به درصد کمی از چیزهایی که انتظار داشته رسیده و خشم مقدسش را در درون وجودش نگه خواهد داشت، مثل آتش‌فشانی که همیشه در حال غلیان است.

عکس: رضا اصولی

دیدگاه‌ها