کد خبر : 2009086 | 25 اسفند 1402 ساعت 21:35 | 6.2K بازدید | 0 دیدگاه

خط و‌نشان برای مدعیان قهرمانی: هدف بزرگی داریم

سرمربی تیم والیبال پیکان تهران گفت: هدف بزرگی داریم و پس از مشخص شدن حریفمان برنامه ریزی خوبی خواهیم داشت.

خط و‌نشان برای مدعیان قهرمانی: هدف بزرگی داریم

به گزارش "ورزش سه"، دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران از امروز با دیدار پیکان و گیتی‌پسند اصفهان آغاز شد و در نخستین مسابقه دور برگشت تیم‌ پیکان تهران که در دیدار رفت موفق به شکست سه بر یک گیتی‌پسند شده بود برای کسب دومین برد مقابل این تیم صف‌آرایی کرد و در سه ست متوالی حریف را از پیش رو برداشت.
 
پیمان اکبری سرمربی تیم پیکان تهران، بعد از صعود به نیمه‌نهایی گفت:  "به هر دو تیم بابت بازی خوبی که به نمایش گذاشتند خسته نباشید می‌گویم. گیتی‌پسند امسال خیلی خوب بازی کرد و توانست در جمع هشت تیم برتر قرار گیرد، به این تیم تبریک می‌گویم و برایشان آرزوی موفقیت دارم. به تیم خودم تبریک ویژه می‌گویم بابت جنگندگی و بازی خوبی که در چند هفته گذشته به نمایش گذاشتند."

اکبری ادامه داد: "سه چهار هفته پیش از پایان نیم فصل تا به این جای کار بازیکنان شرایط خوبی را پیش بردند. تشکر ویژه از مدیریت ارشد ایران خودرو دکتر عظیمی و همکارانشان که تیم ما را همه جوره ساپورت می‌کنند. همچنین از دکتر مددی مدیرعامل باشگاه پیکان که همه جوره در کنار تیم هستند. تیم را به لحاظ روانی خیلی خوب حمایت کردند و امیدوارم این روند به همین شکل ادامه داشته باشد و بتوانیم در مرحله دوم پلی‌آف هم عملکرد خوبی داشته باشیم.

این مسابقه از لحاظ فنی هر دو تیم کیفیت خوبی داشتند و در لحظات حساس ما عقب نشینی نکردیم و چند پوئن عقب افتادیم اما بازیکنان تعویضی توانستند به تیم کمک کنند و عملکرد خوبی داشته باشیم. عملکرد تمام بازیکنانم خوب بود و از آنها راضی هستم. امسال شرایط به گونه‌ای است که بازیکنان در طول عید نوروز هم باید تمرین کنند چون پنجم فروردین مرحله بعد آغاز می‌شود و برنامه‌ای داریم که پس از دو روز استراحت و ریکاوری تمرینات را شروع کنیم. هدف بزرگی داریم. و پس از مشخص شدن حریف که هر دو از تیم‌های خوب لیگ هستند و امیدوارم هر کدام مستحق برد هستند به مرحله بعد راه یابند، برای حریفمان برنامه ریزی خوبی خواهیم داشت تا بتوانیم بهترین عملکرد را داشته باشیم."

دیدگاه‌ها