کد خبر : 2009103 | 25 اسفند 1402 ساعت 22:39 | 18.6K بازدید | 9 دیدگاه

شکایت کاپیتان ایتالیایی از عاملان حمله باورنکردنی

چیرو ایموبیله، کاپیتان لاتزیو، علیه افرادی که در حوالی مدرسه پسرش به او حمله کرده بودند، اقدام قانونی می‌کند.

شکایت کاپیتان ایتالیایی از عاملان حمله باورنکردنی

به گزارش "ورزش سه"، چیرو ایموبیله، کاپیتان لاتزیو، پس از اینکه او و خانواده‌اش در حوالی مدرسه پسرش مورد حمله قرار گرفتند، قصد دارد پیگیری‌های قانونی را آغاز کند.

بر اساس گزارش‌های روز جمعه، ایموبیله به همراه همسرش جسیکا و پسر 4 ساله‌اش در مقابل ساختمان مدرسه فرزندشان در رم مورد حمله لفظی و فیزیکی گروهی از افراد ناشناس قرار گرفتند.

آژانس خبری اسکارلت کمپانی بیانیه‌ای از طرف ایموبیله منتشر کرد و این حادثه را محکوم کرد. این بیانیه نشان می‌داد که برخی رسانه‌ها تا حدودی در مورد آزاری که ایموبیله و خانواده‌اش متحمل شدند، مقصر هستند.

2001868

ایموبیله در این بیانیه مدعی شد که این حمله توسط برخی از مطبوعات، رسانه‌ها و روزنامه‌نگاران که از طریق رسانه‌های اجتماعی خود نسبت به چیرو ایموبیله سخنان نفرت‌انگیز منتشر می‌کنند، رخ داده است.

اکنون ایموبیله قصد دارد علیه افراد دخیل در این حادثه پیگیری قانونی انجام دهد. کاپیتان لاتزیو متهم شده بود که همراه بازیکنان این تیم تاثیر زیادی روی نتایج اخیر عقاب‌ها داشته و در نهایت مائوریتزیو ساری را از هدایت این تیم برکنار کردند.

لاتزیو شنبه گذشته در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا توسط بایرن مونیخ حذف شد و سپس در سری A با نتیجه 2-1 مقابل اودینزه شکست خورد تا ساری از سمتش کنار برود.

دیدگاه‌ها