کد خبر : 2009156 | 26 اسفند 1402 ساعت 10:38 | 43.8K بازدید | 56 دیدگاه

سیدحسین بهترین چپ‌پای دربی پایتخت! (عکس)

واکنش سیدحسین حسینی با پای چپ روی ضربه زمینی مهدی ترابی یکی از تاثیرگذارترین صحنه‌های دربی پایتخت بود.

سیدحسین بهترین چپ‌پای دربی پایتخت! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، سیدحسین حسینی در دربی پایتخت واکنش خوبی روی ضربه هوشمندانه مهدی ترابی نشان داد و مانع از گلزنی وینگر تکنیکی و گلزن پرسپولیس شد تا استقلال در این مسابقه در آستانه شکست قرار نگیرد.

حرکت سریع و دریبل ترابی در محوطه جریمه با ضربه زمینی و محکم این بازیکن از زاویه بسته همراه شد که حسینی با بستن مناسب زاویه و قراردادن بدن خود در مسیر توپ با پای چپ توپ را برگشت داد تا یک موقعیت فوق‌العاده برای پرسپولیس از دست برود.

2001947

تنها بازیکن چپ پای تخصصی استقلال در این مسابقه ابولفضل جلالی بود که در این مسابقه در گلزنی یا ارسال پاس گل موفق نبود و صرفا وظایف دفاعی خود را با کمک دیگر بازیکنان استقلال انجام داد، واکنشی که سیدحسین با پای جپ خود روی توپ ترابی نشان داد اهمیت بالایی در این مسابقه داشت و در بین تمام بازیکنان جپ پای حاضر در زمین این واکنش در روند و نتیجه مسابقه تاثیرگذار بود و او را می‌توان به عنوان بهترین بازیکن چپ پای زمین معرفی کرد!

ویدئو: 327321

حسینی در این مسابقه موفق شد دروازه خود را بسته نگه‌ دارد و دوازدهمین کلین‌شیت فصل خود را رقم بزند، تساوی بدون گل در دربی پایتخت او را به صدر جدول کلین‌شیت لیگ رساند.

دیدگاه‌ها