کد خبر : 2009239 | 27 اسفند 1402 ساعت 02:44 | 32.2K بازدید | 20 دیدگاه

گزارش آاس:

جهنم واقعی: ستاره بارسا سالم بیرون نمی‌رود

هواداران اتلتیکو برای استقبال از ژوائو نقشه‌های خطرناکی در ذهن ندارند.

جهنم واقعی: ستاره بارسا سالم بیرون نمی‌رود

به گزارش "ورزش سه"، اتلتیکو چهارشنبه گذشته یک بازی احساسی را مقابل اینتر تجربه کرد و حالا یک بازی فشرده دیگر در راه است، این بار در لالیگا. 

رقیب هم بارسلوناست، تیمی که با شش امتیاز بیشتر از اتلتیکو در رده سوم است. اگر اتلتیکو می‌خواهد به بارسا برسد، باید آنها را در مسابقه امشب شکست دهد. ورزشگاه همه ظرفیتش پر خواهد شد و هیچ بلیتی در دسترس نیست.

2002085

این بازی انتقام اتلتیکو از ژوائو فلیکس خواهد بود که در بازی رفت لیگ در بارسلونا گل تعیین کننده را زد. گل ستاره قرضی اتلتیکو سه امتیاز را به بارسا داد و مهاجم پرتغالی بهترین بازیکن زمین بود. او عملکرد فوق‌العاده‌ای داشت، احتمالاً بهترین بازی او زیر نظر ژاوی. ژوائو دفاع اتلتیکو را دیوانه کرد و بعد از گل با بوسه زدن به نشان بارسا تنش را بیشتر کرد.

اکنون دوئل در متروپولیتانو فرا می‌رسد و ژوائو به ورزشگاهی که چند سال خانه‌اش بود، برمی‌گردد. باید ببینیم که هواداران اتلتیکو چگونه از فوتبالیست بارسلونا استقبال می‌کنند، بازیکنی که چندان دوستش ندارند. انتظار یک جو وحشتناک علیه او کاملا طبیعی است.

ژوائو فلیکس 131 بازی با پیراهن قرمز و سفید انجام داد، 33 گل زد و 16 پاس گل به ثبت رساند. او با اتلتیکو قهرمان لالیگای 21-2020 شد، اگرچه هرگز بازیکن محبوب هواداران نبود و نشد. متروپولیتانو برای او جهنم خواهد بود و باید دید ژوائو از پس این آزمون بزرگ برمی‌آید یا خیر.

دیدگاه‌ها