کد خبر : 2009240 | 27 اسفند 1402 ساعت 02:30 | 3.8K بازدید | 1 دیدگاه

تاکید دوباره شمسایی: لژیونرها را می‌خواهم

به جز احمد عباسی هنوز تکلیف سه لژیونر دیگر فوتسال ایران که در اسپانیا شاغل هستند، مشخص نشده است.

تاکید دوباره شمسایی: لژیونرها را می‌خواهم

به گزارش "ورزش‌ سه"، اردوی تیم ملی فوتسال برای حضور در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا آغاز شده و شاگردان وحید شمسایی باید روز 30 فروردین ماه در اولین بازی مرحله گروهی به مصاف افغانستان بروند.
اما چالش بزرگی که شمسایی برای آماده سازی شاگردانش با آن مواجه شده، برگزاری مسابقات در زمانی غیر از فیفادی‌های اعلام شده در تقویم فدراسیون جهانی است که به باشگاه‌ها حق می‌دهد بازیکنان خود را در اختیار تیم ملی نگذارند.
احمد عباسی یکی از لژیونرهای شاغل فوتسال ایران در اسپانیا است و طیبی، آقاپور و اولادقباد سه بازیکن دیگر هستند که از این جمع 4 نفره فقط مشکل حضور احمد عباسی با موافقت باشگاه والدپیناس حل شده و شمسایی هنوز تکلیف سه ستاره اثرگذار خود را نمی‌داند.

2002092

در شرایطی که باشگاه اسپانیایی درخواست مبلغ 25 هزار یورو برای آزادسازی این سه ستاره برای حضور در جام ملت‌ها دارد، وحید شمسایی بار دیگر در آخرین مصاحبه خود تاکید کرد که به آنها نیاز دارد و از فدراسیون خواست به مکاتبات خود برای حل شدن مشکل این سه بازیکن ادامه بدهد.
او در این زمینه در گفتگو با خبرنگاران اینطور حرف‌هایش را بیان کرد: «فدراسیون و کمیته فوتسال چند وقت است مکاتبه می‌کنند. من به عنوان مربی مسائل فنی را بر عهده دارم. مسائل بیرونی بر عهده فدراسیون و کمیته فوتسال است. قطعا این بازیکنان را می‌خواهم. انتظار دارم. بازیکنان کاربردی و بزرگی هستند. در بهترین لیگ دنیا بازی می‌کنند. بازیکن نباید ضرر کند. فدراسیون باید با فراغ بال کامل این کار را انجام بدهد و ان‌شاالله این کار انجام می‌شود.»

دیدگاه‌ها