کد خبر : 2009252 | 26 اسفند 1402 ساعت 18:39 | 17.8K بازدید | 15 دیدگاه

بزرگ‌ترین اجتماع فوتبالی در دانشگاه تبریز (عکس)

در روزهای گذشته همه چیز در تبریز تحت‌تاثیر مراسمات ختم همسر محمدرضا زنوزی بود.

بزرگ‌ترین اجتماع فوتبالی در دانشگاه تبریز (عکس)

به گزارش “ورزش سه”، مالک متمول و خبرساز  باشگاه تراکتور در حالی با رخت سیاه آماده سال نو می‌شود که در روزهای اخیر همدردی کم‌سابقه مردم تبریز و اهالی ورزش و صنعت را متوجه خود دیده است.

بعد از درگذشت تلخ همسر زنوزی، او با موجی از پیام‌های تسلیت مواجه شد اما موج اصلی در روز تشییع  و شام غریبان بود که چهره‌های سرشناس برای ابراز همدردی با خانواده زنوزی به آرامستان و مسجد رفته و همراه با هواداران تراکتور، روزی باورنکردنی را برای مالک این باشگاه رقم زدند.

2002122

حالا بعد از سه روز پر ماجرا در تبریز، مسافران سرشناس فوتبالی هم به شهرهای خود بازگشته و نگاه به تصاویر آنها نشان می‌دهد که چه چهره‌های مهمی در این مراسمات حضور داشتند.

امیر قلعه‌نویی، قربان بردیف، علی خطیر، رضا حدادیان،  حمید استیلی و… تنها گوشه کوچکی از چهره‌های مهم فوتبال ایران بودند که در کنار سرمربی و بازیکنان تیم فوتبال تراکتور راهی مسجد دانشگاه تبریز شدند تا در کنار خانواده زنوزی باشند.

2002123

البته برای محمدرضا زنوزی، حضور پرشمار هواداران تراکتور نیز اهمیت خاص خود را داشت. هوادارانی که با این ابراز همدردی ویژه، همبستگی خود را با زنوزی نشان داده و اتحادی بی سابقه را همراه مالک باشگاه خود شکل دادند.

2002124

در این بین شاید حضور قربان بردیف سرمربی سابق تراکتور بسیار جالب توجه بود چرا که او رنج سفر از روسیه را به جان خرید و به تبریز آمد تا به زنوزی تسلیت بگوید. همچنین سرمربی تیم ملی، مدیرعامل باشگاه تراکتور، مالک باشگاه نساجی و… نیز همراه او بودند.

در این مراسم همچنین بسیاری از نمایندگان مجلس و مدیران صنعتی آذربایجان شرقی و ایران هم حضور داشتند.

خانواده زنوزی همچنین روز یکشنبه میزبان مراسم دیگری در تهران خواهند بود که برای گرامیداشت همسر محمدرضا زنوزی برگزار خواهد شد.

دیدگاه‌ها