کد خبر : 2009275 | 27 اسفند 1402 ساعت 02:50 | 11.7K بازدید | 5 دیدگاه

قربانی و خاطرات خاص لیگ برتری؛

انگیزه بالای گلزن سابق دربی برای دیدار با پرسپولیس

علی قربانی نخستین گل لیگ برتری خود را وارد دروازه پرسپولیس کرد و این موجب بالا رفتن انگیزه او می‌شود.

انگیزه بالای گلزن سابق دربی برای دیدار با پرسپولیس

به گزارش ورزش سه، شاگردان عنایتی در حالی در هفته بیستم موفق به کسب پیروزی برابر ملوان بندرانزلی شدند که هفته گذشته هم آن‌ها با شکست دادن یک مدعی دیگر توانسته بودند کار خود را به پایان برسانند. خودروسازان که از ابتدای فصل تا پایان هفته هجدهم تنها یک برد در کارنامه خود داشتند، هفته گذشته در اصفهان برابر سپاهان بردی 3 بر 2 را به‌دست آوردند و شب گذشته هم توانستند با یک گل از سد ملوان بندرانزلی بگذرند تا کاملاً در مسیری متفاوت از نیم‌فصل نخست کار خود را دنبال نمایند.

حال در نتایج درخشان شاگردان عنایتی، عملکرد علی قربانی یکی از نکات اصلی روزهای خوش این تیم بوده است. قربانی در سن ۳۳ سالگی به عنوان یک چهره باتجربه به خط حمله این تیم ثبات بیشتری داده و ثبت ۲ گل و ۳ پاس گل در ۵ بازی خبر از سرحال بودن مهاجم می‌دهد که تا پیش از نیم فصل دوم تحت تاثیر مصدومیتش از فوتبال دور بود.

1996135

حال قربانی دوباره به پرسپولیس می‌رسد و این در حالی است که او مقابل سرخپوشان پایتخت در ۱۲ بازی تنها ۲ بار شکست خورده و تجربه ۶  پیروزی مقابل آنها باعث می‌شود تا قربانی از بازیکنانی باشد که همیشه باعث دردسر پرسپولیس می‌شود.

او دو بار هم برابر پرسپولیس گلزنی کرد که یک بار دربی با پیراهن استقلال این اتفاق را رقم زد و پیش از آن به عنوان بازیکن نفت تهران در هفته ششم لیگ سیزدهم موفق به گلزنی شد که نخستین گل قربانی در لیگ بود.

حال مدافعان پرسپولیس باید حواسشان به علی قربانی باشد؛ چرا که صرف یک فرصت کوچک، می‌تواند توسط قربانی به یک تهدید تبدیل شود و این اتفاق می‌تواند نوروز را بر هواداران پرسپولیس تلخ کند.

دیدگاه‌ها