کد خبر : 2009278 | 26 اسفند 1402 ساعت 20:28 | 10K بازدید | 5 دیدگاه

دیگر در کنفرانس درباره داوری حرف نمی‌زنم؛

پایان حواشی سرمربی آلومینیوم: از این به بعد حسن‌زاده!

سرمربی آلومینیوم اراک اعلام کرد تا پایان فصل درباره مسائل داوری اظهار نظری انجام نخواهد داد.

پایان حواشی سرمربی آلومینیوم: از این به بعد حسن‌زاده!

به گزارش "ورزش سه"، سید مجتبی حسینی در نشست خبری قبل از دیدار آلومینیوم مقابل نساجی عنوان کرد: پس از آخرین بازی، زمان زیادی نداشتیم، اما سعی کردیم با ریکاوری مناسب بازیکنان را به شرایط خوبی برسانیم و جلسات و صحبت‌های خوبی نیز با بازیکنان تیم انجام دادیم که ان‌شاالله از مسابقات گذشته درس گرفته باشیم.

او ادامه داد: ان‌شاالله با نمایش خوب مقابل تیم خوب نساجی بتوانیم نتیجه بگیریم؛ هر دو تیم همیشه رقابت خوبی با یکدیگر داشتند و به دنبال فوتبال بازی کردن هستند که امیدوارم فردا نیز در یک مسابقه بی‌حاشیه و تماشاگرپسند، عملکرد قابل قبولی همراه با نتیجه ارائه بدهیم.

سرمربی آلومینیوم درباره اینکه در دیدار هفته گذشته مقابل مس رفسنجان اشتباهات داوری زیادی اتفاق افتاد و کارشناسان هم آن را تایید کردند، گفت: ما که هیچوقت لب خط اعتراض نمی‌کنیم و من هم دیگر در کنفرانس‌های خبری درباره داوری صحبتی انجام نمی‌دهم، اما از این به بعد فقط یک کار خواهیم کرد و به کمیته محترم انضباطی فدراسیون شکایت می‌کنیم.

2002167

حسینی یادآور شد: طی صحبت با دکتر حسن‌زاده، رئیس محترم کمیته انضباطی قرار شد اگر موارد داوری پیش آمد، همراه با مستندات و نه اینکه بی‌دلیل اعتراض کنیم، حتما به شخص ایشان و کمیته محترم داوران شکایت خودمان را بفرستیم. به دنبال حرف زدن نیستیم و سراغ قانون می‌رویم. مطمئنا این عزیزان هم انسان‌های مُصلح هستند و بررسی را به برادرانمان در کمیته انضباطی می‌سپاریم تا خدایی ناکرده از این به بعد حق تیم آلومینیوم تضییع نشود. متاسفانه ما امسال چالش‌های زیادی درباره داوری داشتیم و به این نتیجه رسیدیم چنین کاری را پیش ببریم.

او پیرامون اعتراض باشگاه آلومینیوم به قضاوت دیدار اخیرشان برابر مس رفسنجان گفت: در مورد داورِ بازی قبل هم مستندات خودمان را که واقعا تاثیرگذار بود را به کمیته انضباطی ارسال کردیم. هفته گذشته هیچ صحبتی در خصوص داوری انجام ندادم ولی 100 درصد از این به بعد تمام اتفاقات داوری را به کمیته انضباطی ارائه می‌دهیم. امسال اشتباهات داوری ضربات زیادی به ما وارد کرد، اما از این به بعد به کمیته‌های انضباطی و داوران شکایت می کنیم.

سرمربی آلومینیوم در مورد تقابل‌های خاصی که این تیم مقابل نساجی داشته، ابراز کرد: نساجی شرایط سختی در جدول دارد و ما هم با توجه به نتایج چند وقت اخیر، شرایط دلخواهمان را نداریم. فردا تقابلی است که هر دو تیم می‌خواهند با گرفتن نتیجه در آن شرایط‌شان را بهبود ببخشند. امیدوارم مسابقه بی‌حاشیه‌ای باشد و می‌دانم هر دو تیم به دنبال ارائه فوتبال خوبی هستند. ان‌شاالله با قضاوت خوب به برگزاری سالم این مسابقه کمک شود.

دیدگاه‌ها