کد خبر : 2009282 | 26 اسفند 1402 ساعت 20:38 | 6.1K بازدید | 10 دیدگاه

فردا روز سختی خواهیم داشت؛

دستیار ساکت: باید نتایج نساجی را جبران کنیم

مربی نساجی می‌گوید اعضای این تیم هیچ فرصتی برای کم کاری و فکر کردن به مشکلات نخواهند داشت.

دستیار ساکت: باید نتایج نساجی را جبران کنیم

به گزارش ورزش سه، مصطفی صداقت، مربی نساجی مازندران، در نشست خبری پیش از بازی مقابل آلومینیوم اراک اظهار داشت: بازی با تیم خوب و سختکوش آلومینیوم اراک همیشه جزو بازی‌های سخت لیگ بوده است، خصوصا زمانی که کادرفنی این تیم، آقا مجتبی و بقیه همکاران‌شان باشند. امیدوارم فردا بتوانیم بازی خوبی ارائه بدهیم و اتفاقات خوب فوتبالی برای ما بیفتد.

او در خصوص حساسیت بالای تقابل‌های نساجی و آلومینیوم عنوان کرد: این حساسیت‌ها همیشه بوده و بین تیم‌های مختلف در دوره‌های مختلف ایجاد شده است. تیم حال حاضر تلفیقی از همان دو تیمی است که همیشه با هم درگیر بودند و از بازی فینال با هم کری و هیجان داشتند. این مسائل برای ما هضم‌شده است. ما انقدر مسائل مهم‌تری داریم که این مسائل نه برایمان مهم بوده و نه به آن فکر کرده‌ایم. الان شما گفتید به ذهن‌مان آمد.

صداقت افزود: این چیزها در فوتبال طبیعی است و حساسیت‌هایی که وجود داشته، به دوره‌های گذشته مربوط می‌شود؛ در حال حاضر کادرفنی باشگاه‌ها و بازیکنان جابجا شده‌اند و فکر نمی‌کنم حساسیتی وجود داشته باشد. از سمت ما که نه حساسیتی احساس می‌شود و نه مسئله‌ای بوده است.

مربی نساجی در خصوص دیدار فردا گفت: برای ما همه بازی‌ها سخت است. شرایط ما طوری است که احتیاج داریم در همه بازی‌ها امتیاز جمع کنیم. همانطور که گفتم در این زمینه عقب افتادگی داریم و باید بتوانیم جبران کنیم. بازی فردا هم فارغ از این داستان نیست. قرار است در این شرایط سخت روبروی تیم خوب آلومینیوم و کادرفی مجرب‌شان قرار بگیریم که این سختی کار ما را مضاعف کرده است. جزو روزهای سخت ماست و انشالله اتفاقات خوبی برایمان رقم بخورد.

وی در خصوص غایبان نساجی برای این بازی عنوان کرد: محروم نداریم اما از گذشته مصدوم‌هایی داشتیم که همچنان هم هستند. اما همانطور که گفتم جایی برای فکر کردن به این موضوعات نداریم و هیچ دلیلی برای کم کاری و اینکه تمام توان‌مان را نگذاریم، نیست. اصلا جدول به ما اجازه نمی‌دهد در این زمینه فکر کنیم. با وجود هر کمی و کاستی در هر زمینه ما مجبور به تلاش برای جبران گذشته هستیم.

دیدگاه‌ها