کد خبر : 2009286 | 26 اسفند 1402 ساعت 20:58 | 23.4K بازدید | 81 دیدگاه

پاسخ ستاره برزیلی به توهین‌ها؛

اوساسونا 2-4 رئال: وینیسیوس را عصبانی نکنید!

رئال در بازی خارج از خانه هفته بیست و نهم لالیگا با نتیجه 4-2 از سد اوساسونا گذشت.

اوساسونا 2-4 رئال: وینیسیوس را عصبانی نکنید!

به گزارش "ورزش سه"، در هفته بیست و نهم لالیگا رئال مادرید در ورزشگاه خانگی اوساسونا به میدان رفت و با نتیجه پرگل 4-2 برنده شد. وینیسیوس با به ثمر رساندن 2 گل چهره قابل توجه این برد بود.

ویدئو: 327600

رئال این بازی را با پرس از زمین حریف آغاز کرده بود و اوساسونا پس از یکی دو اشتباه جزئی که خطری روی دروازه‌اش ایجاد نکرد، بالاخره در دقیقه 3 شاهد فرصت طلبی وینیسیوس جونیور شد.

ستاره برزیلی که پیش از بازی مورد توهین‌های نژادپرستانه هواداران حریف قرار گرفته بود، روی فشار به کاتنا، مدافع آخر اوساسونا، توپ را به دست آورد و به سمت محوطه جریمه حریف کرد. او موفق شد روی ضربه زمینی پای راست به زاویه مخالفت دروازه‌بان را مغلوب خود کرده و اینطور به شعارهای علیه خود واکنش نشان دهد.

2002182

اینطور به نظر می‌رسید که رئال با این گل زودهنگام جریان بازی را در دست گرفته و نیمه سختی را برای اوساسونا رقم بزند اما میزبان برخلاف پیش بینی‌ها عمل کرد.

قرمز پوشان پس از گل فورا به فکر جبران بودند و در دقیقه 7 بازی نتیجه را تغییر دادند. روی شروع کوتاه کرنر در نزدیکی محوطه جریمه رئال، هراندو با ارسال کوتاه به نزدیکی دروازه موقعیت خطرناکی ایجاد کرد که آنته بودیمیر موفق شد با عبور توپ از بین پاهای دنی کارواخال که روی خط دروازه ایستاده بود، گل تساوی را به ثمر برساند.

2002186

رئال نمی‌خواست با دریافت این گل عقب بنشیند و اسیر جو ورزشگاه مملو از تماشاگر حریف شود. چند حمله نصفه و نیمه به سمت دروازه اوساسونا ایجاد شد و در نهایت این بار دنی کارواخال در دقیقه 18 نتیجه را تغییر داد.

فده والورده پس از اینکه ارسال دیدنی براهیم دیاز را در نزدیکی محوطه جریمه دریافت کرد با ارسال نرمی آن را به نزدیکی دروازه رساند که کارواخال از راه رسید و با ضربه فنی بیرون پای راست توپ را به گوشه دروازه حریف فرستاد.

2002181

بازی تا دقیقه 30 با برتری عددی رئال در زمین حریف دنبال می‌شد و بازیکنان اوساسونا فرصتی نداشتند تا از نیمه خود به سمت دروازه حریف حرکت کنند.

در دقیقه 34 وینیسیوس جونیور فرصت خوبی داشت که دروازه را دوباره باز کند اما ضربه او با واکنش دروازه‌بان اوساسونا خطرناک به بیرون رفت. رئال هرچه به پایان نیمه نزدیک می‌شد، فشار روی دروازه حریف را کاهش داد تا اینکه یک فرصت خوب به اوساسونا رسید.

خوزه آرنایز که در نزدیکی محوطه جریمه رئال به توپ رسیده بود با ضربه قوس‌دار شانس خوبی برای گلزنی داشت اما شیرجه تماشایی آندری لونین مانع از باز شدن دروازه رئال شد. رئال موفق شد نیمه را با همان برتری 2-1 پشت سر بگذارد.

نیمه دوم جریان بازی افت زیادی داشت و 15 دقیقه ابتدایی آن بیشتر با درگیری‌های فیزیکی دنبال شد که منجر به دریافت کارت زرد از سوی ادواردو کاماوینگا از رئال و لوکاس تورو از اوساسونا شد.

2002183

رئال ظاهراً سعی داشت از دقیقه 60 به بعد روی دروازه اوساسونا پرس را آغاز کند که موفق شد از اشتباه حریف استفاده کرده و در دقیقه 61 توسط براهیم دیاز به گل برسد.

اوساسونا که کاملا به زمین رئال نفوذ کرده بود روی ارسال بلند فده والورده از نزدیکی دروازه رئال غافلگیر شد. دیاز موفق شد بازیکن پیش روی خود را فریب داده و پس از کنترل ارسال والورده در موقعیت تک به تک، با ضربه زمینی به راحتی سومین گل را به ثمر برساند.

چهارمین گل رئال خیلی زود از راه رسید و وینیسیوس موفق شد در دقیقه 64 دومین گل خود را بزند. والورده هوشمندانه ارسال بیرون پای آنتونیو رودیگر را با بالای تنه به فضای خالی پشت مدافعان حریف هدایت کرد تا فضای فرار وینیسیوس را فراهم کند. ستاره برزیلی به سمت محوطه جریمه حرکت کرد و با وجود دخالت مدافع حریف موفق شد از زاویه بسته گلزنی کند.

2002184

رئال به تفاضل 3 گل قانع نبود و حملات بیشتری را روی دروازه حریف ایجاد می‌کرد. بازی در نیمه دوم هم پس از سپری شدن دقایق کسل کننده با فشار رئال همراه بود که در دقیقه 84 می‌توانست یک گل دیگر به همراه داشته باشد اما رودریگو پس از اینکه 4 بازیکن را دریبل زد با واکنش خوب سرجیو هررا همراه شد تا راهی به دروازه پیدا نکند. لوکاس واسکز در دقیقه 88 موفق به گلزنی شد اما به دلیل حضور در موقعیت آفساید این گل مردود شد.

رئال روی اشتباه مدافعانش و البته واکنش بد لونین در این بازی یک گل دیگر دریافت کرد. در دقیقه 90+1 ایکر مونوز روی پاس آرسو به راحتی درون محوطه جریمه توپ دریافت کرد و ضربه زمینی او از بین پاهای لونین عبور کرد تا دومین گل اوساسونا به ثمر برسد.

2002185

آردا گولر که در دقایق پایانی وارد زمین شده بود، آخرین موقعیت حساس این بازی را شکل داد. او متوجه خروج دروازه‌بان شده بود و از میانه میدان با ضربه بلند سعی به گلزنی داشت که توپ به تیرک افقی برخورد کرد و در بازگشت هم لوکاس واسکز نتوانست به خوبی به توپ ضربه بزند تا این موقعیت‌ از دست برود.

در نهایت رئال این بازی را با برد پشت سر گذاشت تا در صدر جدول لالیگا 72 امتیازی شود. اوساسونا هم با 36 امتیاز فعلا در رده دهم جدول قرار دارد. فاصله رئال با یک بازی بیشتر، با خیرونا رده دومی اکنون 10 امتیاز است و شاگردان کارلو آنچلوتی از این هفته‌ها به فکر عنوان قهرمانی هستند.

دیدگاه‌ها