کد خبر : 2009289 | 27 اسفند 1402 ساعت 03:22 | 6.6K بازدید | 5 دیدگاه

حساب ویژه روی چپ‌ پای با انگیزه:

جنگنده و تازه نفس در اختیار تفکرات مورایس (عکس)

امید نورافکن با اضافه شدن به ترکیب سپاهان عملکرد خوبی به نمایش گذاشت.

جنگنده و تازه نفس در اختیار تفکرات مورایس (عکس)

به گزارش ورزش سه، امید نورافکن در نیم فصل دوم به ترکیب اصلی سپاهان رسید و به فرم ایده‌آلی رسیده و عملکرد خوبی در بازی با فولاد به نمایش گذاشت.

پس از جدایی محمد قربانی بازگشت نورافکن به ترکیب سپاهان اتفاق خوبی برای این تیم بود و با سبک متفاوتی که نورافکن در فوتبال خود دارد شکلی متفاوتی به روند بازی سپاهان داده و جنگندگی بالا او همراه با حمل توپ و اضافه شدن به خط حمله این تیم را با برتری عددی همراه می‌کند.

2002192

نورافکن یک قابلیت دیگر هم دارد که به خوبی از آن بهره می‌برد، پای چپ قدرتمند او در ضربات از راه دور فوق‌العاده عمل می‌کند و زمانی که بازی برای سپاهان گره خورده مورایس می‌تواند روی استعداد و هوش این بازیکن و ضربات از راه دوری که به سمت دروازه حریف شلیک می‌کند حساب باز کند، او در بازی با شمس آذر اولین گل فصل خود را با یک ضربه از راه دور فوق‌العاده به ثمر رساند و بازگشت با شکوهی را در اولین بازی خانگی فصل در ترکیب سپاهان به ثمر رساند.

امید در بازی با فولاد عملکرد خوبی داشت و جنگ‌های میانه میدان را بر عهده داشت و در کنار محمد کریمی کاپیتان تیم سپاهان به خوبی کنترل بازی را در دست داشت و با استحکامی که به خط میانی داده بودند رضا شکاری و فرشاد احمدزاده با آزادی عملی بیشتری در حملات شرکت کردند و حملات زهرداری را روی دروازه کریستوفر کنت ایجاد کردند.

سپاهان در بازی با فولاد خوزستان سه بر صفر پیروز شد و در بازی هفته جاری به مصاف گل‌گهر سیرجان خواهد رفت و تقابل خط هافبک قدرتمند دو تیم جذاب خواهد بود.

دیدگاه‌ها