کد خبر : 2009292 | 26 اسفند 1402 ساعت 21:25 | 76K بازدید | 71 دیدگاه

حسرت گولر: تیرک مانع از زیباترین گل فصل لالیگا

آردا گولر در آخرین لحظات بازی رئال مادرید مقابل اوساسونا موقعیت خطرناکی روی دروازه حریف ایجاد کرد.

حسرت گولر: تیرک مانع از زیباترین گل فصل لالیگا

به گزارش "ورزش سه"، آردا گولر با بدشانسی نامش در بین اسامی گلزنان بازی امشب رئال مادرید قرار نگرفت.

رئال امشب در بازی خارج از خانه هفته بیست و نهم لالیگا به مصاف اوساسونا رفت و با نتیجه 4-2 برنده شد. در این بازی آردا گولر به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شد.

ستاره اهل ترکیه‌ای که از ابتدا روی نیمکت بود در دقیقه 85 به جای وینیسیوس جونیور وارد زمین شد که در کنار دنی کارواخال و برایم دیاز با 2 گل نام خود را بین گلزنان این بازی قرار داده بود.

گولر در آخرین لحظات بازی توپ را از سمت راست خط دفاعی رئال گرفت و به سمت میانه میدان حرکت کرد. به نظر می‌رسید او قصد دارد با یک پاس رو به جلو موقعیت گلزنی ایجاد کند اما این ستاره جوان تصمیم عجیبی گرفت.

2002210

او پس از اینکه بازیکن اوساسونا را پشت سر گذاشت نگاهی به دروازه حریف انداخت و متوجه خروج بیش از اندازه سرجیو هررا شد و تصمیم گرفت با ضربه بلند پای چپ شانس خود برای گلزنی را امتحان کند.

2002211

شوت گولر دور از دستان هررا چند سانتی متر با ورود به دروازه فاصله داشت و پس از برخورد با تیرک افقی دفع شد. البته لوکاس واسکز این شانس را داشت که توپ بلوکه شده را به گل تبدیل کند اما بی دقت به توپ ضربه زد و راه به دروازه نیافت تا داور چند لحظه پس از آن سوت پایان بازی را به صدا درآورد.

ضربه گولر به اندازه‌ای زیبا بود که با تمجید کارلو آنچلوتی همراه شد. آنچلوتی در ستایش این ضربه دیدنی گفت: "فقط بازیکنان بزرگ می‌توانند بازی را اینچنین ببینند و او استعداد بزرگی است، مهم نیست که گل نزده است."

دیدگاه‌ها