کد خبر : 2009331 | 27 اسفند 1402 ساعت 00:09 | 28.4K بازدید | 40 دیدگاه

سومین برد اینترمیامی: مسی نیست، سوارز که هست!

اینترمیامی در شبی که لیونل مسی را در اختیار نداشت در بازی هفته چهارم لیگ حرفه‌ای آمریکا با نتیجه 3-1 دی‌سی‌ یونایتد را شکست داد.

سومین برد اینترمیامی: مسی نیست، سوارز که هست!

به گزارش "ورزش سه"، بدون در اختیار داشتن لیونل مسی، اینتر میامی امشب با لوئیس سوارز پیش رفت تا دی‌سی یونایتد را شکست دهد.

ویدئو: 327618

اینترمیامی در دقیقه 14 بازی هفته چهارم لیگ حرفه‌ای آمریکا با گل جارد استرود، وینگر دی‌سی یونایتد، عقب افتاد. با این حال آن‌ها 10 دقیقه بعد توسط لئوناردو کامپانا، مهاجم اکوادوری، به گل تساوی رسیدند.

تاتا مارتینو شاهد تساوی تیمش در نیمه اول بود و در دقیقه 62 لوئیس سوارز را به زمین آورد تا این مهاجم اروگوئه‌ای عملکردی تماشایی به اجرا بگذارد.

2002293

او تنها 10 دقیقه پس از ورود به زمین، میامی را روی یک ضدحمله حساب شده و درخشان با نتیجه 2-1 پیش انداخت. به نظر می‌رسید میامی پس از رسیدن به گل برتری سعی دارد تا پایان بازی نمایشی دفاعی داشته باشد.

با این حال، قبل از پایان بازی اینترمیامی خوش شانس بود که سرنوشت این بازی تغییر نکرد. روی یک صحنه مشکوک برخورد توپ به دست مدافع اینترمیامی خطای پنالتی به نظر می‌رسید که با تایید VAR این صحنه خطا اعلام نشد.

این موقعیت به سوارز فرصتی داد تا در دقیقه 85 دومین گل خود را بزند و نتیجه را 3-1 کند و اینترمیامی به سومین برد فصل جاری دست پیدا کند.

2002292

دی‌سی یونایتد با بدشانسی این بازی را به پایان رساند چون پدرو سانتوس در دقیقه 90 با کارت قرمز مستقیم زمین را ترک کرد و میزبان دقایق باقی مانده نیمه دوم را با یک بازیکن کمتر دنبال کرد.

اینترمیامی با این برد 10 امتیازی شد و در صدر جدول رده بندی قرار دارد. دی سی یونایتد 5 امتیازی هم در رده هفتم جای گرفته است.

دیدگاه‌ها