کد خبر : 2009332 | 27 اسفند 1402 ساعت 07:51 | 21.3K بازدید | 24 دیدگاه

آلمان با این پیراهن قهرمان اروپا می‌شود!

تیم ملی فوتبال آلمان از طراحی جالبی برای لباس‌های یورو 2024 استفاده کرده که آخرین بار با آن قهرمان جام جهانی 2006 شده بود.

آلمان با این پیراهن قهرمان اروپا می‌شود!

به گزارش "ورزش سه"، آیا آلمان با این لباس جام قهرمانی اروپا را به دست خواهد آورد؟ آدیداس به طور رسمی از پیراهن تیم ملی آلمان برای رقابت‌های قهرمانی اروپا رونمایی کرد. پس از گمانه‌زنی‌ها درباره طرح جدید تیم ملی آلمان، اکنون به این صورت از آن رونمایی شده است: تیم یولیان ناگلزمان پیراهن‌های سفید را در بازی‌های خانگی و صورتی را در بازی خارج از خانه به تن خواهد کرد.

ستارگان تیم ملی فوتبال آلمان قرار است برای اولین بار در فیفادی مقابل فرانسه (23 مارس) و هلند (26 مارس) این پیراهن‌های جدید را بپوشند. پیراهن اول جدید همچنین برای تیم بانوان آلمان هم مورد استفاده قرار می‌گیرد.

2002294

پیراهن اول آلمان به رنگ سفید سنتی این تیم خواهد بود. رنگ مشکی-قرمز طلایی در ناحیه شانه ترکیبی از رنگ‌های پرچم ملی آلمان و ظاهر بال عقاب است. نقش برجسته جلوی پیراهن از لوگوی فدراسیون فوتبال آلمان الهام گرفته شده است. همچنین یک نوار مشکی در کنار لباس وجود دارد. این پیراهن، پیراهن اول آلمان در جام جهانی 2006 را به یاد می‌آورد.

شورت و جوراب این لباس سفید است. شماره روی لباس هم به سبک سه بعدی دهه 90 طراحی شده است. پیراهن جدید خارج از خانه اما با رنگ‌های صورتی-بنفش طراحی شده است. این رنگ شاید نماینده نسل جدید هواداران فوتبال آلمان و تنوع این کشور باشد. این چیزی است که بیانیه آدیداس می‌گوید. الگوی الماسی شکل روی پیراهن، یادآور ظاهر بال عقاب است. ستاره‌های آلمان با پیراهن صورتی، شلوارک و جوراب بنفش می‌پوشند. فونت روی این پیراهن کمی شبیه به فونت سه بعدی لباس اول است.

2002296

یک چیز واضح است: پیراهن‌های خارج از خانه بحث‌های زیادی را ایجاد می‌کند. فلورین ویرتز به آدیداس گفت: "پیراهن خانگی کلاسیک با شانه‌های مشکی، قرمز و طلایی و ظاهر سفید است، این برای من یک پیراهن معمولی آلمانی است. به نظر من پیراهن خارج از خانه خیلی باحال‌تر هستند. یک طرح متفاوت و واقعاً خارق‌العاده.»

قیمت پیراهن‌ها 100 یورو خواهد بود و برای کودکان این لباس‌ها 75 یورو قیمت‌گذاری شده است. نسخه‌ای که بازیکنان آلمان می‌پوشند "نسخه معتبر" نام دارد و 150 یورو قیمت دارد. این نسخه هم برای فروش در دسترس خواهد بود.

دیدگاه‌ها