کد خبر : 2009354 | 27 اسفند 1402 ساعت 01:56 | 6.7K بازدید | 6 دیدگاه

پوستکوگلو پس از شکست: بازیکنان تلاش نکردند!

آنگه پوستکوگلو پس از شکست سنگین امروز تیمش از عملکرد بازیکنانش انتقاد کرد.

پوستکوگلو پس از شکست: بازیکنان تلاش نکردند!

به گزارش "ورزش سه"، تاتنهام در دیداری خارج از خانه ۳-۰ مغلوب فولام شد. شاگردان آنگه پوستکوگلو اگر سه امتیاز بازی را می‌گرفتند می‌توانستند به رتبه چهارم و منطقه سهمیه چمپیونزلیگ برسند اما در این امر ناتوان بودند و با دو امتیاز کمتر از استون ویلای رده چهارمی، در جایگاه پنجم ماندند. پوستکوگلو، مربی استرالیایی اسپرز، پس از این نتیجه غیرمنتظره در مورد شرایط تیمش صحبت کرد.

ناکامی در رسیدن به رده چهارم؟
شما می‌توانید هر چیزی که می‌خواهید بگویید و هر اتهامی را مطرح کنید اما برای من بی‌معنی و بی‌اساس است. من رده چهارم را دستاورد نمی‌دانم. این تیم قبلا چهارم شده است. رده دوم را هم به دست آورده است. به فینال چمپیونزلیگ هم رسیده است، پس چهارم هدف نهایی ما نیست. ما اول می‌‌خواهیم تیمی قدرتمند بسازیم و سپس دستاوردهایی به‌دست بیاوریم که در تاریخ باشگاه ماندگار شویم.

2002345

شکست امروز؟
به‌نظرم ابتدا عملکرد بدی نداشتیم و موقعیت‌های خوبی خلق کردیم اما از آنها استفاده نکردیم و مجازات شدیم. با گل اول آنها ما به هم ریختیم. از نیمه دوم به هیچ وجه راضی نیستم. از چیزهایی است که دوست دارم دیگر مشابه آن را در تیمم نبینم.

عملکرد بازیکنان؟
اگر بخواهم صادق باشم، امسال برای اولین بار است که می‌بینم بازیکنان تلاش نکردند و می‌توانستند بهتر باشند. ما هر هفته عالی بوده‌ایم، حتی وقت‌هایی که باخته‌ایم، اما امروز تلاش زیادی در زمین ندیدم. این اصلا خوب نیست

بهترین بازیکن تیم در بازی امروز؟
این سوال پس از باخت اصلا سوال خوبی نیست. همه بازیکنان در یک جایگاه هستند و هیچکدام به‌نظرم عملکرد خوبی نداشتند. خود من هم تصمیمات اشتباهی داشتم. همه باید مسئولیت این شکست را به عهده بگیریم.

دیدگاه‌ها