کد خبر : 2009388 | 27 اسفند 1402 ساعت 10:25 | 22.8K بازدید | 11 دیدگاه

ریسک ژاوی روی انگیزه انتقام ستاره بارسلونا

ژاوی، سرمربی بارسلونا، قصد دارد روی انگیزه ویژه ژوائو فلیکس حساب کند و او را برابر اتلتیکو مادرید به زمین بفرستد.

ریسک ژاوی روی انگیزه انتقام ستاره بارسلونا

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا امشب در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و نهم لالیگا باید در دیداری حساس و تماشایی در ورزشگاه واندا متروپولیتانو روبروی اتلتیکو مادرید به میدان برود. 

بارسلونا در حال حاضر با 61 امتیاز در جایگاه سوم قرار دارد و اتلتیکو مادرید با 55 امتیاز در رده پنجم ایستاده و یکی از دلایل حساسیت این بازی این است که هر دو تیم می‌توانند با کسب پیروزی در این بازی یک رده بالاتر بیایند و جایگاه‌شان را در جدول رده‌بندی بهبود ببخشند. 

1995921

شاگردان ژاوی در چند بازی اخیر عملکرد خوب و قابل قبولی را به نمایش گذاشته‌اند و به نظر می‌رسد که از دوران بحرانی چند هفته قبل عبور کرده‌اند و همین اتفاق باعث شده است که به کسب سه امتیاز این بازی بیش از پیش امیدوار باشند. 

روزنامه اسپورت مدعی شده است که ژاوی قصد دارد در این دیدار ریسک بزرگی کند و از ژوائو فلیکس در ترکیب اصلی تیمش استفاده کند. این مربی جوان معتقد است که انگیزه انتقام این ستاره پرتغالی روبروی تیم سابقش می‌تواند به کمک آنها بیاید. 

فلیکس در پنجره نقل و انتقالات تابستانی گذشته از اتلتیکو مادرید جدا شد و به بارسا پیوست و در بازی رفت هم باانگیزه بالا توانست تک گل تیمش را وارد دروازه حریف کند.

دیدگاه‌ها