کد خبر : 2009412 | 27 اسفند 1402 ساعت 12:30 | 50.3K بازدید | 108 دیدگاه

می‌دانیم چطور اتلتیکو را ببریم

نمی‌گذاریم رئال یک شب هم راحت بخوابد!

رافینیا می‌گوید بلدند چطور اتلتیکو را شکست دهند و وعده داد بارسا در رقابت قهرمانی با رئال خواهد ماند.

نمی‌گذاریم رئال یک شب هم راحت بخوابد!

به گزارش "ورزش سه"، لالیگا امشب به نقطه جوش خواهد رسید. اتلتیکو در زمین خود میزبان بارسلوناست و با توجه به برد بیلبائو و یک پله سقوط تیم تحت هدایت دیگو سیمئونه، میزبان محکوم به پیروزی برابر بارسلوناست تا هم به رتبه چهارم برگردد و هم فاصله با بارسا را به سه امتیاز برگرداند اما این بازی برای آبی و اناری‌ها نیز اهمیت فراوانی دارد.

خیرونا دیروز باخت و بارسا اگر امشب در متروپولیتانو پیروز شود، به رتبه دوم می‌رسد و فاصله با رئال را به هشت امتیاز بر می‌گرداند. رافینیا، ستاره برزیلی بارسا، با خوش‌بینی به این بازی نگاه می‌کند.

2002399

او به موندودپورتیوو گفت: «در شرایط خوبی هستیم و بعد از پیروزی برابر ناپولی اعتماد به نفس تیم بالا رفته است. می‌دانیم در زمینی دشوار و برابر حریفی پیچیده باید بازی کنیم. تیمی که برای رتبه‌های بالای جدول می‌جنگد. هواداران اتلتیکو نیز پرشور هستند و بسیار به تیم مقابل فشار می‌آورند ولی ما به خودمان ایمان داریم و می‌دانیم چطور باید اتلتیکو را شکست داد.»

رافینیا ادامه داد: «ما کیفیت و توانایی لازم برای پیروزی در هر ورزشگاهی را داریم. بردن اتلتیکو حیاتی است تا به رتبه دوم برسیم و اجازه ندهیم رئال مادرید خیالش از قهرمانی آسوده شود. ما می‌خواهیم تا جایی که ممکن است برای قهرمانی با رئال مبارزه کنیم و این سطح از اطمینان باید تا پایان فصل حفظ شود. لازمه آن پیروزی در متروپولیتانو است.»

دیدگاه‌ها