کد خبر : 2009464 | 27 اسفند 1402 ساعت 16:55 | 4.6K بازدید | 11 دیدگاه

تساوی ناامیدکننده خانگی

یوونتوس 0-0 جنوا: حق بیانکونری بیشتر بود

یوونتوس در دیداری که نیمه دوم خوبی داشت و چندین شانس گلزنی را از دست داد، برابر میهمانش جنوا متوقف شد.

یوونتوس 0-0 جنوا: حق بیانکونری بیشتر بود

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس که تا پایان نیم فصل اول مدعی قهرمانی بود و به شدت اینتر را در راه فتح اسکودتو تهدید می‌کرد، پس از یک سلسه نتایج بد حالا به رده سوم سقوط کرده و 17 امتیاز با اینتر فاصله دارد.

یووه امروز در خانه میزبان جنوا، تیم دوازدهم جدول، بود و در صورت پیروزی موقتا بالاتر از میلان به رتبه دوم می‌رسید.

یووه بازی را خوب شروع کرد اما اولین موقعیت جدی بازی را جنوا در دقیقه هفتم خلق کرد. روی ارسال گودمونسون این بانی بود که با ضربه سر دروازه یووه را تهدید کرد ولی شزنی واکنشی به موقع نشان داد و توپ را مهار کرد.

2002472

بازی در اختیار یووه بود ولی حملات میهمان خطرناک‌تر بودند. در دقیقه 25 کامبیاسو روی تیر دوم با ضربه سر توپ را به کرنر فرستاد و اگر دخالت او نبود، بازیکن جنوا آماده بود تا دروازه را باز کند.

در ادامه نیمه نخست موقعیت جدی روی دروازه‌ها نداشتیم و بازی بدون گل مساوی شد.

2002473

در نیمه دوم و با تغییراتی که مکس آلگری ایجاد کرد، شرایط یوونتوس بهتر شد. در دقیقه 64 شوت ایلینج با بدشانسی به تیر برخورد کرد و چون گلر جنوا هم اثر کوچکی روی توپ داشت، اعلام کرنر شد. کرنری که ثمری برای یووه نداشت.

دو دقیقه بعد روی یک ارسال از راست، ولاهوویچ با ضربه سر تا یک‌قدمی گلزنی پیش رفت اما توپ با اختلافی اندک از کنار تیر عمودی به بیرون رفت.

یووه بدشانس هم بود که در دقیقه 90 شوت مویزه کین به تیر دروازه جنوا برخورد کرد و گل نشد. در دقیقه 93 ولاهوویچ با کارت قرمز داور اخراج شد تا 10 نفره دو دقیقه پایانی را ادامه دهد.

در نهایت این بازی بدون گل مساوی شد و یوونتوس با 59 امتیاز موقتا به رده دوم رفت.

دیدگاه‌ها