کد خبر : 2009589 | 28 اسفند 1402 ساعت 00:12 | 177.2K بازدید | 223 دیدگاه

دو کاپیتان، دو آقای گل و یک ستاره

بزرگترین غایبان فهرست جدید تیم ملی

نسبت به فهرست تیم ملی در جام ملت های قطر، 9 بازیکن از سوی کادرفنی دعوت نشده‌اند.

بزرگترین غایبان فهرست جدید تیم ملی

به گزارش "ورزش سه"، فهرست بازیکنان تیم ملی برای دیدار‌های مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ و جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۷ اعلام شد که طی آن کادر فنی تیم ملی روی نام چند بازیکن مهم و سرشناس خط قرمز کشید که عدم حضور این اسامی در نوع خود جالب توجه است.

در فهرست جدید تیم ملی نسبت به اسامی بازیکنان حاضر در جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ قطر، نفرات مهمی همچون احسان حاج‌صفی، روزبه چشمی، رضا اسدی، شهریار مغانلو و کریم انصاری‌فرد در فهرست جدید امیر قلعه‌نویی جایی نداشتند که عدم حضور تعدادی از آنها قابل پیش‌بینی و برخی نیز سورپرایز و شوکه کننده بود.

البته که صادق محرمی به همراه سید مجید حسینی و آریا یوسفی بازیکنانی هستند که به دلیل مصدومیت در فهرست جدید تیم ملی حضور ندارند. ضمن اینکه امید ابراهیمی از بازی‌های ملی خداحافظی کرده است. این اسامی بازیکنانی هستند که تیم ملی را در جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ قطر همراهی کرده بودند ولی اکنون از سوی کادر فنی فراخوانده نشده‌اند که امری طبیعی است.

تیم ملی که در تعطیلات سال نو باید دو بازی رفت و برگشت را مقابل ترکمنستان برگزار کند، با چهره‌های جدید و البته نفرات غایب مطرحی به میدان خواهد رفت که به نظر می‌رسد این موضوع در راستای همان صحبت‌های امیر قلعه‌نویی مبنی بر جوانگرایی در تیم ملی است. البته در این میان عدم حضور ۲ بازیکن گلزن سپاهان و همچنین غیبت روزبه چشمی که یکی از بهترین بازیکنان این فصل لیگ برتر ایران و باشگاه استقلال بوده در نوع خود جالب توجه است.

باید دید که در نخستین جلسه تمرینی تیم ملی، امیر قلعه‌نویی در پاسخ به مهمترین سوال فعلی یعنی علت عدم دعوت از بازیکنان نام برده چه خواهد بود.

دیدگاه‌ها