کد خبر : 2009607 | 28 اسفند 1402 ساعت 06:44 | 10.9K بازدید | 6 دیدگاه

مربی معروف اتریشی جانشین کواچ در وولفسبورگ شد

رالف هاسن‌هوتل، مربی معروف اتریشی، به‌عنوان سرمربی وولفسبورگ انتخاب شد.

مربی معروف اتریشی جانشین کواچ در وولفسبورگ شد

به گزارش "ورزش سه"، وولفسبورگ پس از متحمل شدن سومین شکست متوالی در بوندسلیگای آلمان در دیدار دیشب، امروز ساعاتی پس از قطع همکاری با نیکو کواچ کروات، رالف هاسن‌هوتل را به خدمت گرفت.

هاسن‌هوتل اتریشی که قبل از گذراندن چهار سال با ساوتهمپتون در لیگ برتر انگلیس تا سال ۲۰۲۲، سرمربی تیم‌های رازن بالسپورت و اینگولشتات در لیگ آلمان بود، فردا، دوشنبه، به طور رسمی به‌عنوان سرمربی وولفسبورگ معارفه می‌شود.

اوایل امروز، مارسل شفر، یکی از مقامات ارشد وولفسبورگ گفت: «در بررسی‌هایمان از شکست مقابل آگزبورگ به این تصمیم رسیدیم که باید با آقای کواچ قطع همکاری کنیم. از این اتفاق متاسفیم اما لازم می‌دانیم برای رسیدن به ثبات، خون جدیدی به تیم تزریق کنیم.

آخرین پیروزی وولفسبورگ در بوندسلیگا در تاریخ ۱۶ دسامبر بوده و اکنون این تیم ۱۱ بازی متوالی را بدون برد سپری کرده است. این تیم با شکست دیروز به رده چهاردهم سقوط کرد.

1760271

باشگاه امروز اعلام کرد: «هاسن‌هوتل قرارداد بلندمدتی با ما امضا کرده است. او از روز سه‌شنبه در تمرینات حضور خواهد داشت.»
باشگاه فعلا هیچ جزئیاتی در مورد مدت قرارداد فاش نکرده است.

کواچ، سرمربی سابق تیم‌ ملی کرواسی و بارسلونا، پیش از فصل ۲۳-۲۰۲۲ به‌عنوان سرمربی وولفسبورگ وارد این باشگاه شد و در اولین فصلش رتبه هشتم را به‌دست آورد.

او اما در فصل جاری عملکرد ضعیفی به جای گذاشت که درنهایت منجر به قطع همکاری طرفین شد. او پس از اخراج از وولفسبورگ گفت: «من به‌عنوان مربی تیم، با وجود برخی نشانه‌های امیدوارکننده، از اینکه به اینجا رسیدیم ناامید هستم. برای تیم، باشگاه و هوادارانش در ادامه فصل و بعد از آن بهترین آرزوها را دارم.»

دیدگاه‌ها