کد خبر : 2009647 | 28 اسفند 1402 ساعت 09:29 | 18K بازدید | 119 دیدگاه

احمد کماکان در تنبیه انضباطی؛

گل‌های نوراللهی هم نظر قلعه‌نویی را عوض نکرد

احمد نوراللهی باز هم از لیست تیم ملی فوتبال ایران خط خورد تا یکی از مهمترین غایب‌های تیم ملی باشد.

گل‌های نوراللهی هم نظر قلعه‌نویی را عوض نکرد

به گزارش "ورزش سه"، مرور گل‌‍های جدید احمد نوراللهی برای الوحده تبدیل به یک عادت برای هواداران فوتبال ایران شده ولی با این حال در لیست اعلام شده از سمت امیر قلعه‌نویی برای انجام دو دیدار در مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶، قلم قرمز روی نام نوراللهی کشیده شد.

هافبک ایرانی الوحده در شرایطی جایی در فهرست جدید تیم ملی ندارد که بعد از خط ‌خوردن از لیست تیم‌ ملی برای جام ملت‌های آسیا، در ۱۲ بازی به میدان رفته و آمار ۸ گل و ۶ پاس گل را ثبت کرده و طرفداران او امیدوار بودند که امیر قلعه‌نویی حاضر شود به این بازیکن فرصت جدیدی بدهد و نوراللهی را به اردو دعوت کند اما به نظر می‌رسد تنبیه انضباطی احمد نور، تا اطلاع ثانوی ادامه خواهد داشت.

نوراللهی از زمان بازگشت از سربازی گلزن‌ترین هافبک فوتبال ایران بوده ولی امیر قلعه‌نویی برای دو دیداری که قرار است در نوروز ۱۴۰۳ با ترکمنستان برگزار کنیم، نیازی به حضور هافبک سابق پرسپولیس ندیده تا همچنان احمد نوراللهی در اختیار تیم الوحده امارات باشد.

سرمربی تیم ملی، در تنها اظهارنظرش درباره نوراللهی بعد از جام ملت‌ها، پاسخ شفافی نداده بود منتها حالا مشخص شده که از دید او، هافبک الوحده کماکان باید تاوان ترک بی‌موقع و بدون اجازه از اردوی تیم ملی را بدهد. قطعا غیبت نوراللهی، یکی از سوژه‌های اصلی انتقاد از فهرست جدید تیم ملی خواهد بود و این می‌تواند عاملی شود تا امیر قلعه‌نویی درباره شرایط بازگشت دوباره او صحبت کند.

دیدگاه‌ها