کد خبر : 2009753 | 28 اسفند 1402 ساعت 20:52 | 32.6K بازدید | 55 دیدگاه

کنایه دشان به رئیس رئال: تاجر تصمیم‌گیرنده!

دیدیه دشان، سرمربی تیم ملی فرانسه، تایید کرد که رئال مادرید به بازیکنانش اجازه نمی‌دهد که در المپیک پاریس شرکت کنند.

کنایه دشان به رئیس رئال: تاجر تصمیم‌گیرنده!

به گزارش "ورزش سه"، دیدیه دشان، سرمربی تیم ملی فرانسه، خبر داد که رئال مادرید به فدراسیون فوتبال فرانسه نامه‌ای ارسال کرده تا تأیید کند بازیکنانش در المپیک پاریس شرکت نخواهند کرد.

باشگاه تحت ریاست فلورنتینو پرز از طریق ایمیل با فدراسیون فرانسه ارتباط برقرار کرده تا تأیید کند که بازیکنان فرانسوی آن‌ها شرایط حضور در المپیک 2024 را ندارند.

2002942

دشان در نشست خبری گفت: "از مدت‌ها قبل می‌دانستم که آن‌ها این ایمیل را ارسال کرده‌اند. می‌توانید این را از تیری آنری بپرسید. موقعیت مادرید کمی قدیمی است.  کسی که تصمیم می‌گیرد، تاجر است (اشاره به فلورنتینو پرز). تا زمانی که بازی‌ها خارج از فیفادی باشد، جواب آن‌ها "نه" است."

این تصمیم درهای تیم المپیک فرانسه را به روی بازیکنان رئال که تمایل خود برای بازی در این بازی‌ها را نشان داده بودند، می‌بندد. ادواردو کاماوینگا و اورلین شوآمنی از جمله بازیکنانی بودند که علاقه داشتند تا در این بازی‌ها شرکت کنند.

این تصمیم همچنین روی آینده کیلیان امباپه هم اثر می‌گذارد. این ستاره فرانسوی پایان فصل پاری سن ژرمن را ترک می‌کند و در صورت انتقال به رئال نمی‌تواند تیم تحت هدایت تیری آنری را هدایت کند.

دیدگاه‌ها