کد خبر : 2009762 | 28 اسفند 1402 ساعت 21:33 | 12.1K بازدید | 10 دیدگاه

رویای ملوان در انزلی به باد رفت؛

پیروزی دراماتیک خاتون بم در بازی قهرمانی

در یک بازی هیجان انگیز و جنجالی خاتون بم، ملوان را شکست داد تا در آستانه یک قهرمانی دیگر قرار بگیرد.

پیروزی دراماتیک خاتون بم در بازی قهرمانی

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از حساس‌ترین بازی‌های هفته شانزدهم لیگ زنان فوتبال ایران، خاتون بم به مصاف ملوان بندر انزلی رفت.

دو تیم رقابت‌ تنگاتنگی برای قهرمانی در هفته‌های پایانی لیگ دارند و برتری در این مسابقه می‌توانست قهرمانی را تا حد زیادی قطعی کند چراکه پس از کسب سه امتیاز این بازی سرنوشت تیم‌ها به دست خودشان رقم می‌خورد.

پیش از آغاز بازی هر دو تیم 37 امتیازی بودند و این مسابقه در هفته شانزدهم و در فاصله دو بازی به پایان رقابت‌ها بسیار حیاتی بود که با برتری دو بر یک خاتون بم در زمین سیروس قایقران انزلی به پایان رسید.

2002965

ابتدا گل برای ملوان توسط شبنم بهشت روی سانتر افسانه چترنور در دقیقه 11 به ثمر رسید تا ملوانی‌ها رویای قهرمانی را در سر بپرورانند اما در نیمه دوم همه چیز تغییر کرد و خاتون بم به بازی برگشت.

خاتون بم در دقیقه 52 توسط مونا حمودی به گل تساوی رسید. گلی که بازیکنان ملوان اعتقاد به خطای هند داشتند و جنجال به پا شد. اما این پایان کار نبود و گل دوم برای خاتون بم در دقیقه 73 توسط زهرا قنبری ستاره سی و دو ساله به ثمر رسید تا این تیم بازی باخته را برگرداند‌.

2002966

حالا خاتون بم با ۴۰ امتیاز و با سه امتیاز بیشتر از ملوان در صدر جدول است و در آستانه دهمین قهرمانی لیگ زنان قرار گرفته است.

دیدگاه‌ها