کد خبر : 2009765 | 28 اسفند 1402 ساعت 21:45 | 20.1K بازدید | 2 دیدگاه

دفاع اسپالتی از کنار گذاشتن ستاره اینتر

لوچانو اسپالتی می‌گوید با اینکه فرانچسکو آچربی اتهام نژادپرستی را رد کرده اما فدراسیون فوتبال ایتالیا تصمیم درستی گرفته است.

دفاع اسپالتی از کنار گذاشتن ستاره اینتر

به گزارش "ورزش سه"، امروز یکی از پرحاشیه‌ترین روزهای فوتبال ایتالیا در سال ۲۰۲۴ بود. فرانچسکو آچربی که گفته می‌شود در بازی دیشب اینتر به ژوان ژسوس، ستاره ناپولی، توهین نژادپرستانه کرده است از لیست تیم ملی ایتالیا برای اردوی پیش رو خط خورد.

ماجرا از این قرار است که ژسوس در بازی دیشب به داور گزارش داده که آچربی به او توهین کرده، با اینکه او خبر داده بود که ستاره اینتر از او عذرخواهی کرده اما امروز فدراسیون فوتبال ایتالیا تصمیم گرفت مانع حضور آچربی در تیم ملی شود.

پس از تصمیم امروز و بیانیه فدراسیون فوتبال، اسپالتی مجبور شد در یک کنفرانس مطبوعاتی حضور یابد و ماجرا را توضیح دهد.
او در مورد این اتفاق گفت: «ما بیانیه‌ای منتشر کردیم و من با آن موافق هستم. این کار را با هم انجام دادیم.

2002978

من نمی‌خواهم در این موقعیت باشم، اما ما مسئولیت ورزشی را به عهده داریم که برای مردم ما بسیار مهم است. با توجه به اتفاقاتی که افتاد، ما باید اقدام می‌کردیم. حتی اگر همه چیز به درستی روشن نشده باشد.

فرانچسکو به من گفت این مسئله نژادپرستی نیست و به بازیکن ناپولی توهین نژادپرستانه نکرده اما به‌نظرم همیشه باید مراقب رفتارمان و کارهایی که انجام می‌دهیم باشیم. به‌خصوص زمانی که شما یک ملی‌پوش هستید. دو ساعتی که در زمین بازی هستید مهم است اما ۲۲ ساعت دیگر که در جاهای مختلف نماینده تیم ملی هستید بسیار مهم‌تر است.

تصمیم‌گیری در موقعیت‌هایی مانند این بسیار سخت و ناامیدکننده است اما باید تصمیم بگیرید. همه ما درگیری این ماجرا هستیم. فرانچسکو روزهای سختی را می‌گذراند و بازیکن مهمی برای ماست. امیدوارم این اتفاقات به خوبی به سرانجام برسند.»

دیدگاه‌ها