کد خبر : 2009768 | 29 اسفند 1402 ساعت 03:50 | 11.7K بازدید | 9 دیدگاه

دفاعیه ستاره متهم ایتالیایی: من نژادپرست نیستم

فرانچسکو آچربی به خبرنگاران ایتالیایی تاکید کرد که توهین نژادپرستانه‌ای به ژوان ژسوس، بازیکن ناپولی‌، نداشته است.

دفاعیه ستاره متهم ایتالیایی: من نژادپرست نیستم

به گزارش "ورزش سه"، فرانچسکو آچربی معتقد است که در جریان درگیری لفظی با ژوان ژسوس توهین نژادپرستانه به او نداشته اما با کنار گذاشتن از تیم ملی ایتالیا مشکلی ندارد.

این دو بازیکن در جریان تساوی 1-1 شب گذشته در سن سیرو با هم درگیر شدند و ژوان ژسوس به داور گفت که آچربی به او توهین نژادپرستانه داشته است.

او بعداً تایید کرد که آچربی عذرخواهی کرده و او آماده است تا این موضوع را پشت سر بگذارد، اما لوچانو اسپالتی به همین دلیل بازیکن اینتر را از بازی‌های دوستانه تیم ملی ایتالیا کنار گذاشت.

آچربی عصر امروز به ایستگاه قطار میلان بازگشت و با انبوهی از خبرنگاران که سوالات مختلفی را مطرح می‌کردند، مورد استقبال قرار گرفت.

2002984

آچربی در پاسخ به سوالی درباره وضعیتش گفت: "بچه‌ها، من چیزی نژادپرستانه نگفتم، این قطعی است. من با ژوان ژسوس صحبت نکرده‌ام. مطمئناً می‌توانم بگویم که هیچ توهین نژادپرستانه‌ای از دهانم خارج نشد."

پس چرا مدافع ناپولی گفت که عذرخواهی کرده‌اید؟ آچربی در این خصوص گفت: "من فکر می‌کنم او ممکن است اشتباه متوجه شده باشد. چرا باید عذرخواهی کنم؟ تنها چیزی که می‌دانم این است که هیچ عبارت نژادپرستانه‌ای نگفتم. من 20 سال است که فوتبال بازی می‌کنم و می‌دانم چه می‌گویم. خیلی چیزها در زمین اتفاق می‌افتد، طبیعی است اما وقتی داور سوت می‌زند، شما با حریف دست می‌دهید و همه چیز به حالت قبل برمی‌گردد. امیدوارم نبرد علیه نژادپرستی در تمام نقاط جهان ادامه یابد."

اسپالتی به شما چه گفت؟ آچربی در پاسخ به این سوال هم گفت: "این بین ما می‌ماند. من از بازگشت ناراحتم، اما این تصمیم درستی بود."

دیدگاه‌ها